اقامتگاه بوم گردی خانه گردشگر سردشت

3 دی، 1398
3 دی، 1398
مدت مطالعه: دقیقه
اقامتگاه بوم گردی خانه گردشگر در استان آذربایجان غربی، شهرستان سردشت، بخش وزینه، روستای بیشاسب قرار دارد. در این اقامتگاه، می‌توانید از آرامش زندگی روستایی و زیبایی‌های یک خانه‌ی سنگی 200 ساله با سقف چوبی و چیدمان سنتی و رنگارنگ لذت ببرید. امکانات رفاهی عالی اقامتگاه، سفری دلپذیر را برایتان رقم می‌زند. خاطره شیرین دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی در بالکن اقامتگاه با چشم‌انداز زیبای دریاچه سردشت هرگز از خاطرتان نخواهد رفت. اقامتگاه در نزدیکی چشمه معدنی و تپه باستانی از سال 1397 پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است. با اسمارتیز همراه باشید تا با این اقامتگاه بیشتر آشنا شوید.

داستان اقامتگاه بوم گردی خانه گردشگر سردشت
بنای اقامتگاه بوم گردی خانه گردشگر با هدف احیای آداب‌ورسوم و آیین‌های سنتی در سال 1397 بعد از مرمت و بازسازی آماده پذیرایی از مسافران عزیز شد. گردشگران زیادی از روستای 2500 ساله بیشاسب با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی زیبا دیدن می‌کنند و وجود اقامتگاه‌های بوم‌گردی به رشد صنعت گردشگری در منطقه کمک شایانی می‌کند.

آدرس:
آذربایجان غربی، شهرستان سردشت، بخش وزینه، روستای بیشاسب، نزدیک چشمه معدنی روستا
راه دسترسی:
اگر بخواهید از سردشت به اقامتگاه بوم گردی خانه گردشگر بروید، باید جاده سردشت – پیرانشهر را طی کنید تا به جاده ورودی بیشاسب برسید. در نزدیکی چشمه معدنی روستا، اقامتگاه را خواهید دید. خوشبختانه جاده روستا آسفالت است.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
از ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی خانه گردشگر سردشت دو طبقه است و دو ورودی جدا دارد. مساحت زمین اقامتگاه 200 مترمربع و مساحت هر یک از طبقات 160 مترمربع است. طبقه همکف اتاق نشیمن بزرگ و طبقه اول اتاق نشیمن، اتاق‌خواب و آشپزخانه مجهز دارد. سرویس خواب اقامتگاه به‌صورت تشک و کف‌خواب است. هر دو طبقه حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دارند. سیستم سرمایشی اقامتگاه کولرآبی و سیستم گرمایشی آن بخاری است. اقامتگاه مجهز به تلویزیون و گیرنده دیجیتال، یخچال، ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی، سماور و چای‌ساز، اجاق‌گاز و لوازم کامل آشپزی است.
نقاط قوت
  • بالکن با چشم‌انداز دریاچه و جنگل‌های سردشت و رشته‌کوه‌های زاگرس
  • رایگان بودن اقامت برای کودکان کمتر از 5 سال4
  • فضای سبز و گل‌های رنگارنگ در اتاق
نقاط ضعف
  • نداشتن دسترسی آسان برای افراد کم‌توان و ناتوان



نحوه رزرو

امکانات برای سرو غذا

می‌توانید در آشپزخانه مجهز اقامتگاه بوم گردی خانه گردشگر سردشت غذای موردعلاقه‌تان را طبخ کنید. اقامتگاه برای مهمانان بیشتر از 15 نفر، در صورت سفارش، غذای محلی سرو می‌کند.

امکانات برای خرید سوغاتی

بانه به پاساژهایش با کالاهای خارجی و قیمت مناسب معروف است. جالب است بدانید کالاهای بانه از سردشت با سه پاساژ مرزی وارد می‌شود. برای خرید سوغاتی می‌توانید به مجتمع‌های تجاری و بازارهای کالاهای خارجی وارداتی سردشت در چند کیلومتری اقامتگاه بوم‌گردی خانه گردشگر سردشت سری بزنید. صنایع‌دستی هم انتخاب خوبی برای سوغاتی است.

قوانین و نکات
مهمانان عزیز می‌توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ عمومی غیر مسقف رایگان پارک کنند.


آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آشپزخانه
امکان شارژ وسایل الکترونیکی
تراس
تلویزیون در اتاق
چای ساز
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم تهویه مطبوع
سیستم گرمایش و سرمایش
صبحانه
کمد لباس
کولر گازی
مبلمان
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

حمیده قاسمی هستم فارغ تحصیل دانشگاه تهران. چیزیکه باعث شد به نوشتن در وب علاقمند شم علاقه ذاتی من به سرچ کردن و به اشتراک گذاشتنشه. از ادیت تفریحی صفحات ویکیپدیای فارسی و انگلیسی شروع کردم و بعد از یک مدت اینکار رو بصورت حرفه‌ای دنبال کردم. الان درزمینه تولید محتوا بصورت فری‌لنس با شرکت ها همکاری دارم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 5 1 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.