اقامتگاه بوم‌گردی عمارت بهشت هشتم فردوس

7 آذر، 1398
19 تیر، 1399
مدت مطالعه: 4 دقیقه
کوچه باغ‌های با‌صفای باغستان علیا شهر فردوس، منزل اقامتگاهی شدند که قرار است میزبان بسیاری از کویر دوستان باشد. در سال 1397 خانم مزدآور این اقامتگاه را راه‌اندازی کرد تا کسانی که دنبال بوم گردی در شهر فردوس خراسان جنوبی هستند، به سختی نیفتند. حوض آبی و معماری کویری اقامتگاه بوم گردی عمارت بهشت هشتم دو ویژگی مهمش است که همه‌ی مهمانانش به آن اشاره کردند.
آدرس:
خراسان جنوبی، شهر فردوس، باغستان علیا، خیابان ولی‌عصر 6، کوچه زینبیه، اقامتگاه بوم گردی عمارت بهشت هشتم
راه_دسترسی:
اقامتگاه بوم گردی عمارت بهشت هشتم ، تقریبا 14 کیلومتر با مرکز شهر فردوس فاصله دارد. برای پیدا کردن این اقامتگاه، لازم است که ابتدا وارد بلوار امام رضا شهر فردوس شوید و بعد این راه را ادامه بدهید تا اسلامیه و باغستان سفلی را رد کنید. پس از وارد شدن به جاده‌ی گناباد- فردوس و گذشتن از پارک مسافر، در سمت راست جاده‌ای فرعی قرار دارد که به سمت اقامتگاه می‌رود. این مسیر کوتاه را طی کنید تا به اقامتگاه بوم گردی عمارت بهشت هشتم برسید. رانندگی در فاصله‌ی شهر فردوس تا اقامتگاه تقریبا 15 دقیقه زمان می‌برد. می‌توانید هم از اتومبیل شخصی خود و هم از تاکسی‌های دربست برای طی کردن این مسیر استفاده کنید.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی اقامتگاه بوم‌گردی عمارت بهشت هشتم فردوس

اقامتگاه بوم گردی عمارت بهشت هشتم، 4 اتاق با ظرفیت‌های متفاوت دارد که دور تا دور حیاط قرار گرفتند. ویژگی جالب اتاق‌ها این است که هر کدام نام مخصوص به خودشان را دارند. اتاق دو نفره یا اتاق مهربانی، حمام دارد اما تخت و سرویس بهداشتی ندارد. اتاق شادمانی اتاقی سه نفره با امکانات اتاق قبلی است و اتاق آرامش 3 نفر ظرفیت دارد و حمام ندارد. بزرگ‌ترین اتاق این مجموعه اتاق شاه‌نشین است که ظرفیت آن 5 نفر است و حمام و سرویس بهداشتی مخصوص به خود را دارد. امکان آوردن نفرات اضافه نیز برای تمامی اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی عمارت بهشت هشتم، وجود دارد. تخت‌های سنتی اقامتگاه در فضایی کاملا صمیمی در کنار حوض آبی آن قرار گرفته و برای یک عصر صمیمی در کنار خانواده، بهترین مکان است. انواع چای و دمنوش نیز برای شما سرو می‌شود که لذت‌بخش بودن این تجربه را چند برابر می‌کند.
نقاط قوت
  • راهنمای گردشگری
  • کارکنان مسلط به زبان انگلیسی
  • تمیزی اتاق‌ها
  • ظرفیت بالای اتاق‌ها
نقاط ضعف
  • نداشتن اینترنت
  • فراهم نبودن امکانات آشپزی
نحوه رزرو
  • رزرو تلفنی با شماره‌ی 09027674400
  • رزرو آنلاین از طریق سایت‌های رزرو اقامتگاه‌های بوم گردی

امکانات سرو غذا

اقامتگاه بوم گردی عمارت بهشت هشتم، رستوران سنتی و با صفایی دارد که در چند اتاق سنتی، پشت بام و حیاط مجموعه قرار گرفته و ظرفیت پذیرایی از 100 نفر را دارد. صبحانه، نهار و شام در زمان‌های مشخصی از روز و به شکل کاملا سنتی سرو می‌شوند. این اقامتگاه یک چا‌ی‌خانه‌ی سنتی هم دارد. اگر تمایل به خوردن غذای اقامتگاه ندارید، باید به شهر فردوس برگردید یا از رستوران‌های بین‌راهی استفاده کنید.

امکانات خرید سوغاتی   

در اقامتگاه بوم گردی عمارت بهشت هشتم، فروشگاهی نیست که سوغاتی‌های شهر فردوس و استان خراسان را بفروشد. اما در طول مسیر فردوس تا اقامتگاه، فروشگاه‌های بین راهی زیادی هستند که می‌توانید از آن‌ها سوغاتی‌هایتان را تهیه کنید. زعفران، عناب و زرشک خراسان را به هیچ وجه فراموش نکنید.
قوانین و نکات
هزینه‌ی اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان  و بین 2 تا 12 سال نیم بها است.
همراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع است.
تردد با کفش با در اتاق‌ها ممنوع است.
در قسمت ورودی اقامتگاه، اتاق‌ها و پشت بام تعدادی پله وجود دارد.
پذیرش بانوی تنها با ارائه‌ی مدارک شناسایی معتبر و شناسنامه عکس‌دار انجام می‌شود.
استعمال دخانیات در محوطه‌ی اقامتگاه ممنوع است.

آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آب رایگان
امکان شارژ وسایل الکترونیکی
پارکینگ
حمام
روم‌سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی
صبحانه

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

دوستام کیان صدام می‌کنن. عاشق موسیقی‌های سنگین و زیبایی‌های پیچیده هستم،‌ به خاطر همین سفر جذبم می‌کنه. چون یه فرآیند طولانی و دقیقه؛ باعث می‌شه برای یه مدت نامعلومی وارد داستان‌ها و درگیری‌های غیر قابل پیش‌بینی بشی. دانشجوام و درگیر کتاب، پرخور و درگیر غذا، شاداب و درگیر عشق. می‌نویسم تا تجربه‌ها و نظراتم را به بقیه به اشتراک بذارم می‌دونم که به درد می‌خوره.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.