• اینستاگرام اسمارتیز
  • ویزاکار
  • اکو کمپ کویری متین آباد

با دشت لاله‌های روستای کندر، بزرگ‌ترین دشت لاله ایران آشنا شوید

15 اردیبهشت، 1399
17 اردیبهشت، 1399
مدت مطالعه :
بیشتر از دو ماهی هست که از ترس ویروس کرونا خودمان را در خانه حبس کرده‌ایم و فقط هر از گاهی آن هم برای موارد ضروری از منزل خارج می‌شویم. اما حالا که ظاهرا اوضاع روبه بهبود می‌رود و آمار کرونا هم مدام در حال کاهش یافتن است، شاید وقت آن رسیده کم‌کم از خانه خارج شویم و آب و هوایی عوض کنیم. روستای کندر یکی از جاهای خوش آب و هوا و سرسبز در اطراف تهران و کرج است که این روزها می‌توانیم با رفتن به آن‌جا حسابی از دیدن گل‌های لاله رنگارنگ لذت ببریم. در ادامه با اسمارتیز همراه باشید تا بیشتر با این تفرجگاه بکر و دیدنی آشنا شوید.
دشت لاله‌های البرز کجاست؟
برای بازدید از بزرگ‌ترین دشت لاله ایران باید به جاده چالوس بروید. در کیلومتر 7 این جاده زیبا در سمت راست‌تان وارد جاده کندر شوید. پس از طی مسافت 8 کیلومتری این جاده پیچ در پیچ، به روستای زیبای کندر می‌رسید. این روستا که در 22 کیلومتری شمال شرقی کرج واقع شده، امسال برای اولین‌بار میزبان مردمی است که برای دیدن لاله‌های زیبا و رنگارنگ راهی این منطقه می‌شوند. پس از ورود به روستا با دنبال کردن تابلوهای راهنما به مزرعه لزور و دشت لاله‌های کندر در غرب این روستا می‌رسید. وقتی وارد دشت لاله‌های لزور می‌شوید تا چشم کار می‌کند گل لاله می‌بینید و انگار در دریایی وسیع از گل لاله درحال شنا کردن هستید.
دشت لاله‌های کندر چگونه شکل گرفت؟
تا سال قبل اگر به این منطقه می‌آمدید خبری از گل لاله و دشت لاله و این حرف‌ها نبود. اما امسال روستای کندر به واسطه این دشت لاله حسابی سرزبان‌ها افتاده و حتی باوجود شیوع کرونا هم، هنوز عده زیادی هر روز از این مکان زیبا دیدن می‌کنند. داستان دشت لاله‌های کندر به زمانی برمی‌گردد که یک عاشق گل و گیاه و علاقه‌مند به طبیعت به نام علیرضا مصطفی (معروف به مصطفایی) تصمیم گرفت از موقعیت جغرافیایی و طبیعت زیبای منطقه استفاده کند و یک مجموعه گردشگری و بوم‌گردی را در غرب روستای کندر تاسیس کند. مصطفی مدتی قبل عزم خود را جزم کرد تا با کاشت بیش از 2 میلیون و 100 هزار پیاز گل لاله آلیوم و سنبل، دشت لاله‌های کندر را در مزرعه لزور این روستا راه‌اندازی کند.
دشت گل‌های لاله کندر
در دشت گل‌های لاله کندر می‌توانید تمام رنگ‌های زیبا را یک‌جا تماشا کنید.
با سرمایه‌گذاری مصطفی و طراحی آقای پهلوانی و اجرای شرکت گل الف، سرانجام بزرگ‌ترین دشت لاله ایران شکل گرفت و حالا آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به طبیعت و گل و گیاه است. از اهداف تاسیس این مجموعه علاوه‌بر برگزاری جشنواره لاله‌ها می‌توان به تکثیر و پرورش پیاز انواع گل لاله، جلوگیری از واردات، صادرات لاله و کاشت گیاهان دارویی اشاره کرد. مسئولان این مجموعه بوم‌گردی نام پایتخت لاله‌های ایران را برای آن انتخاب کرده‌اند و در کنار باغ گل‌های لاله، می‌توانید از سایر امکانات تفریحی مجموعه هم استفاده کنید. 2 میلیون و 100 هزار گل لاله این باغ با 30 نوع واریته لاله و در فضایی به وسعت 5/3 هکتار کاشته شده‌اند. 20 هزار مترمربع از این دشت به صورت فشرده و 15 هزار مترمربع به صورت پراکنده و با سه نوع پیاز پیش‌رس، میان‌رس و دیررس گل‌کاری شده‌اند.
چه زمانی می‌توانیم به دیدن دشت لاله های روستای کندر برویم؟
برای دیدن گل‌های لاله رنگارنگ و جذاب خیلی وقت ندارید، پس اگر قصد دیدن این جاذبه زیبا را دارید بهتر است زودتر از این مکان بازدید کنید. اوایل بهار در اکثر نقاط دنیا از جمله ایران زمان گل دادن پیازهای گل لاله است و تنها در دو ماه ابتدای سال می‌توانید شاهد صحنه‌ای به این زیبایی باشید. در این ایام که ویروس کرونا حتی باعث تعطیلی جشنواره گل کوکنهوف هلند شده، اما خوشبختانه دشت گل‌های لاله لزور همچنان فعالیت دارد و می‌توانید از این منطقه دیدن کنید. با وجود شیوع کرونا و به دلیل رعایت شدن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، بازدید از این مکان به‌صورت محدود و در سانس‌های مختلف انجام می‌شود.
دشت لاله های روستای کندر هرروز هفته از ساعت 8 صبح تا 8 شب به روی بازدیدکنندگان باز است و می‌توان از این منطقه دیدن کرد. توصیه می‌شود قبل از مراجعه، از طریق سایت دشت گل‌های لاله لزور نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایید. هزینه بلیط ورودی مجموعه در روزهای غیر تعطیل 15000 تومان و در روزهای تعطیل 20000 تومان است. در زمان تهیه بلیط از طریق اینترنت می‌توانید سانس بازدید خود را هم انتخاب کنید. مدت زمان هر سانس 2 ساعت و 15 دقیقه تعیین شده، پس حتما قبل از تهیه بلیط به دقت سانس موردنظر خود را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم در روزهای غیرتعطیل به این مکان بروید چرا که جمعیت کمتری به دشت گل‌های لاله می‌آیند و رعایت فاصله اجتماعی راحت‌تر خواهد بود.
سایر امکانات مجموعه گردشگری پایتخت لاله‌های ایران
مصطفی، مدیر و بنیانگذار مجموعه پایتخت لاله‌های ایران این مجموعه گردشگری و بوم‌گردی را با سرمایه 7 میلیارد تومانی تاسیس کرده و به طور مستقیم برای 16 نفر شغل ثابت ایجاد کرده‌است. البته طبق گفته مدیر این مجموعه، افراد شاغل در این مرکز به 45 نفر خواهند رسید. باغ گل‌های لاله بخشی از این مجموعه توریستی است که با مشارکت شرکت گل الف ایجاد شده‌است. این شرکت 7 سال سابقه گل‌کاری در سطح استان البرز را دارد و به‌خوبی توانسته مرزعه گل لاله لزور را در این وسعت ایجاد کند. مدیر پایتخت لاله‌های ایران می‌گوید که هدفش از ایجاد این منطقه گردشگری، آشنایی بازدیدکنندگان با زندگی مردم 100 سال پیش ایران است.
در مجموعه گردشگری پایتخت لاله‌های ایران کلبه‌های خشتی و کاهگلی با سبک وسیاق قدیمی، برای اقامت مسافران ساخته شده‌است. در این کلبه‌ها می‌توانید به جای بخاری و شوفاژ، حس و حال رفتن زیر کرسی و نشستن کنار چراغ نفتی را تجربه کنید. همچنین در این مجموعه می‌توانید به اسب‌سواری و تیراندازی هم بپردازید. اقامتگاه بوم‌گردی این مجموعه ظرفیت پذیرایی و اقامت 160 نفر را دارد و در روز نیز تا 250 نفر می‌توانند از این مجموعه دیدن کنند. در فضای سبز این مجموعه بوم‌گردی از درختان بومی کوه‌های کندر مثل سنجد و ازگیل استفاده شده‌است.
مزرعه لزور
زمان زیادی برای مشاهده زیبایی‌های مزرعه گل لاله لزور باقی نمانده و اگر آن را از دست بدهید تا سال آینده فرصت دیدن چنین صحنه‌ای را نخواهید داشت.

سایر جاذبه‌های دیدنی روستای کندر
روستای کندر در منطقه آسارا کرج واقع شده و دارای یکی از 2 باغ معروف پرورش گل لاله در این منطقه است. باغ لاله‌های گچسر هم از سال 1377 میزبان مردمی است که برای دیدن جشنواره گل‌های لاله گچسر، به این منطقه می‌روند. جالب است بدانید این 2 باغ لاله کرج سالانه بیش از 35 میلیون شاخه گل لاله و بیشتر از 1 میلیون پیاز لاله تولید می‌کنند. روستای کندر با نام کهن دور نیز شناخته می‌شود و یکی از دلایل این نامگذاری به اشیای بسیار قدیمی که در این ناحیه پیدا شده، برمی‌گردد. همچنین عده‌ای هم معتقدند که نام این روستا در واقع کن دور بوده که به دلیل راه داشتن به منطقه کن و امامزاده داوود، به این نام خوانده شده‌است.
شغل اکثر مردم روستای کندر کشاورزی است و از محصولات مهم آن‌ها می‌توان به جو، گندم و عدس اشاره کرد. روستای کندر در میان کوه‌های سربه فلک کشیده البرز واقع شده و زمین‌های هموار و پست این منطقه محل خوب و خوش آب‌وهوایی را برای کشاورزی و دامپروری پدید آورده‌است. زمانی که مادها برای سکونت به مناطق شمالی ایران آمدند، کرج را به دلیل آب و هوای مناسب و محیط زیبایش برای اسکان انتخاب کردند. ریشه زبان مردم کندر هم تاتی می‌باشد که به دوران مادها برمی‌گردد. از نشانه‌های وجود تمدن کهن در این روستا می‌توان به چشمه‌های مقدس موجود در آن اشاره کرد. چشمه‌های مقدس کرج در نزدیکی معابد آناهیتا واقع شده‌اند که به آن‌ها مردآو، مرادو یا مراد آب می‌گفتند و فقط زن‌ها حق آوردن آب از این چشمه‌ها را داشتند و مردها بدون همراه داشتن زن، نمی‌توانستند از آب چشمه استفاده کنند.
اگر قصد رفتن به دشت لاله‌های کندر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از سایر جاذبه‌های دیدنی منطقه هم بازدید کنید. یکی از جاهای دیدنی روستای کندر آبشار این روستا است. برای رفتن به آبشار کندر باید کمی پیاده‌روی کنید و همچنین پیشنهاد می‌کنیم از نواحی بالادست آبشار هم دیدن کنید. در روستای کندر اماکن و زیارتگاه‌های مذهبی و تاریخی هم وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به امامزاده ناصر و عبدالله (ع) اشاره کرد که گفته می‌شود از فرزندان امام موسی کاظم (ع) بوده‌اند. یکی دیگر از جاهای دیدنی و تاریخی روستای کندر، منطقه چهل بی‌بی یا چهل دختر در دره سیلک است. براساس باور پیشینیان از 2000 سال پیش دخترهای مجرد برای بازشدن بختشان به این منطقه می‌آمدند و دعا می‌کردند. گفته می‌شود که چهل دختر در این منطقه بدون هیچ نشانی ناپدید شده‌اند. در حاشیه کوه هم نمونه‌هایی از ساروج و استخوان انسان و بقایای یک قلعه باستانی پیدا شده‌است. همچنین سنگرها و کمین‌گاه‌هایی هم در کوهپایه‌های اطراف این منطقه پیدا کرده‌اند. سد کندر، قبرستان تاریخی روستا و ارتفاعات پهنسار و قله لیز از دیگر مکان‌های دیدنی این منطقه هستند. همچنین از روستای کندر تا امامزاده داوود 6 ساعت راه است و اگر از تهران می‌خواهید به این روستا بروید، می‌توان در مسیر خود به امامزاده داوود هم بروید.

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

برق مخابرات خوندم و عاشق تکنولوژی‌های روز هستم. اولین مطلبم رو زمانی که 16 سال داشتم برای هفته‌نامه دوچرخه نوشتم و از اون به بعد مدام در حال نوشتنم. علاقه زیادی به کتاب خوندن و دیدن فیلم و سریال دارم. اما چیزی برام جذاب‌تر از نوشتن نیست. سفر رفتن رو دوست دارم و در واقع کل زندگیم توی سفر بودم.

امتیاز دهید 124 دیدگاه ۵ / 4.2 293 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
بنت الهدی جعفری
14 خرداد، 1399

برا 15 و 16 خرداد دشت لاله بازدید داره؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر تا سال آینده تعطیل هست
مهمان
14 خرداد، 1399

سلام من برای اولین بار میخوام برم باید از قبل بلیط تهیه کنم یا میشه برم اونجا بعد بلیط بگیرم؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
فعلا تعطیل هست تا سال آینده
متین
5 خرداد، 1399

ما رزرو کردیم پول دادیم ولی رفتیم و گفتن به دلیل کرونا تعطیل هست
حالا چه جوری باید پول و پس بگیریم؟؟

مهمان
4 خرداد، 1399

امروز روز عید فطر بازه؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر تعطیل شده
مهمان
4 خرداد، 1399

عالییییییی

مهمان
2 خرداد، 1399

یه انتقاد داشتم اینکه اصلا تابلو نبود ، اصلا مردم رو راهنمایی نمی کردن که بسته است یا نه ... جاده به شدت خطرناک و بی کیفیت ،

مهمان
1 خرداد، 1399

سلام باغ لاله تا چه تاریخی باز هست ؟الان بازدید داره؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر تا سال آینده تعطیل هست
مهمان
31 اردیبهشت، 1399

سلام خسته نباشد تا کی باز است باغ لاله ها ممنون میشم تاریخ شو بگید

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بسته شده تا سال آینده
مهمان
30 اردیبهشت، 1399

الان بازه.بخاطر کرونا بسته نیست؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
باغ لاله ها تا سال آینده بسته هست
مونا
29 اردیبهشت، 1399

امروز 29 اردیبهشت هست برای رفتن به روستای کندر سایت را نمی یاره

پاسخ اسمارتیز :
سلام
تا سال آینده تعطیل هست.
بیتا بزرگمهر
28 اردیبهشت، 1399
در پاسخ به asef
سلام مهدی خیلی خوب و کامل بود
راستشو بگو این اطلاعاتو از کجا میاری؟

میخواهم به دشت لاله ها برم میشه راهنمایی کنید لطفا

پاسخ اسمارتیز :
سلام
متاسفانه دیر اقدام کردید. تا سال آینده تعطیل هست.
حسین
27 اردیبهشت، 1399

از کجا باید بلیط تهیه کنیم میشه کمک کنید؟؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
مهلتش تموم شده
Hossein
27 اردیبهشت، 1399

باز هست یا نه؟؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر تعطیله
Hossein
27 اردیبهشت، 1399

ببخشید باز هست یا نه؟؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
مهلتش تموم شده
Hossein
27 اردیبهشت، 1399

امکانش هست فردا یا پس فردا بریم یا نه؟؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر تا سال آینده تعطیل هست
دریادل
26 اردیبهشت، 1399

سلام فردا 26 اردیبهشت جمعه بازهست بازدید کنیم؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر تعطیل است
سحر
26 اردیبهشت، 1399

سلام

سحر
26 اردیبهشت، 1399

ببخشید امروز جمعه 26اردیبهشت. روستای کندر بازهست؟ممنون میشم جواب بدین.میخایم بریم

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر تعطیل است
رویا
26 اردیبهشت، 1399

با سلام.تعطیل نیست امروز خیلیا داشتن میرفتن،متاسفانه شلوغ بود ما برگشتیم

پاسخ اسمارتیز :
سلام
فقط کسانی که قبلا بلیط تهیه کردند می‌تونن برن
رویا
26 اردیبهشت، 1399

سلام

مهسا
26 اردیبهشت، 1399

سلام.من یکشنبه 28 ام ساعت 12 میخوام برم.باید از قبل بلیط بگیرم؟
هرچی میزنم که بگیرم نمیشه.
میشه بدون بلیط گرفتن برن اونجا و هنونجا بلیط بگیرم؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
باغ لاله‌ها به دلیل تمام شدن فصل گل‌های لاله تا سال آینده بسته هست.
مهسا
26 اردیبهشت، 1399

سلام من یکشنبه 28 ام ساعت 12 میخوام برم
نمیتونم اینتدنتی بلطی بگیرم چون اصلا صفحه باز نمیشه
میشه برم همونجا بلیط رو بگیرم؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
عمر گل‌های لاله تموم شده و تا سال آینده باغ لاله‌ها تعطیل هست.
تارا
25 اردیبهشت، 1399

به دلیل ازدحام و کرونا تعطیل کردند ؟یا هنوز میشه رفت ؟تو رو خدا بگین میشه رفت من میخوام برم

پاسخ اسمارتیز :
سلام
مهلتش تموم شده. سال دیگه دوباره برگزار میشه
شششش
25 اردیبهشت، 1399

آیادر تاریخ 26 اردیبهشت دشت باز هست؟؟؟؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر تعطیل شده
مهمان
24 اردیبهشت، 1399

امروز 19ماه رمضان میشه مراجعه کرد

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر فصل گل‌های لاله تموم شده و فقط افرادی که رزرو کردند می‌توانند بازدید کنند.
زهرا
24 اردیبهشت، 1399

امروز میشه مراجعه کرد

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر باید از قبل رزرو کنید
زهرا
24 اردیبهشت، 1399

امروز میشود مراجعه کرد

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر باید از قبل رزرو کرده باشید
کمالی
24 اردیبهشت، 1399

سلام ایا دوباره باغ لاله های کندر باز شده است؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله مدتی باز بود.
کمالی
24 اردیبهشت، 1399

ایا دوباره باغ لاله های کندر باز شده؟؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله باز شده
کمالی
24 اردیبهشت، 1399

ایا باغ. لاله های کندر دوباره باز شده؟

پاسخ اسمارتیز :سلام بله
کمالی
24 اردیبهشت، 1399

من تو سایت خرید بلیط میرم میزنه که بلیط تموم شده .چی کار باید بکنم؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
باید تا سال آینده صبر کنید
زهرا
24 اردیبهشت، 1399

برای این جمعه 26اردیبهشت باغ لاله کندر باز هست?

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر متاسفانه تایمش تمام شده
مهمان
24 اردیبهشت، 1399

سلام همه روزه باز هست

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله باز هست
کوشا
24 اردیبهشت، 1399

سلام میخواستم بدونم روز جمعه 26 امکان بازدید هست چون مصادف با 21 ماه رمضان

پاسخ اسمارتیز :
سلام
با شماره تماس داخل سایتشون تماس بگیرید
مهمان
24 اردیبهشت، 1399

آیا جمعه هم بازدید باغ فراهم هست یا تعطیل میشه بخاطر ایام قدر

پاسخ اسمارتیز :
سلام
با شماره داخل سایت تماس بگیرید
نیک منش
24 اردیبهشت، 1399

تا چه تاریخی میشه رفت دشت لاله ؟
کی مهلتش تموم میشه ؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
دیگه مهلتش تمام شده تا سال آینده
مهمان
24 اردیبهشت، 1399

سلام میشه بگید بازدید از کی شروع میشه و تا کی ادامه داره ؟ ظاهرا الان گلها ریختن دیگه ؟؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله مهلتش تمام شده تا سال آینده
نیکو
24 اردیبهشت، 1399

شماره تماسی از اونجا دارید؟ یااصلا مرکز تماس دارند؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
شماره تماس داخل سایتشون هست
نیکو
24 اردیبهشت، 1399
در پاسخ به Mohsen
برای کودکان زیر 6 سال نیاز به تهیه بلیط هست؟؟؟

آدرس سایتشون چی هست؟

پاسخ اسمارتیز :alefflower.ir
mobina abolhasani
24 اردیبهشت، 1399

سلام
ما فردا پنجشنبه 2/25 تصمیم داریم بریم باغ لاله تو روستا کندر ... به نظرتون فردا بازه یا نه ؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
نه دیگه بسته شده. فقط کسایی که از قبل بلیط داشتن می‌تونن برن
شهنازی
23 اردیبهشت، 1399

ببخشید میشه آدرس سایتش رو برای تهیه بلیط بذارید؟

پاسخ اسمارتیز :alefflower.com
Mohsen
23 اردیبهشت، 1399

برای کودکان زیر 6 سال نیاز به تهیه بلیط هست؟؟؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
با شماره تماس داخل سایتشون تماس بگیرید
مهمان
23 اردیبهشت، 1399

اخره هفته باز هست!!!

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله باز هست
علی راضی
23 اردیبهشت، 1399

بسیار جای بد و زشت و بی خودی بود

محسن
23 اردیبهشت، 1399

سلام باغ جهت بازدید تا چه زمانی باز است فروش بلیط تموم شده حضوری میشه رفت تا آخر این هفته

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر حضوری نمیشه رفت
علیرضا
22 اردیبهشت، 1399

سلام
وقت بخیر
دوست عزیز بازدید برای روز بیستو دوم امکان پذیر هستش؟
ایا راه ارتباطی با این مجموعه وجود داره

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله باز هست
آدرس سایت مجموعه در متن هست. از این طریق ارتباط برقرار کنید.
شهریار
22 اردیبهشت، 1399

مامیخواهیم در تاریخ 23 اردیبهشت 99بریم دشت لاله
آیا الان میتوان رفت؟
باید حتما بلیط اینترنتی تهیه کنیم یا حضوری هم میشه ورودی را داد؟
به خاطر کرونا آیا زمان مشخصی برای بازدید هست یا اینکه هرموقع بخواهیم میتونیم بریم؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
باید از قبل بلیط مجموعه رو از سایت رزرو کنید.
بازدید سانسی هست و هرزمانی برید نمی تونید وارد بشید باید از قبل بلیط داشته باشید.
مهمان
22 اردیبهشت، 1399

سلام
دوباره باغ لاله های کندر باز شده؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله باز هست
عاطفه
22 اردیبهشت، 1399

سلام میخواستم بپرسم چرا برای روز چهارشنبه رزرو نگذاشتند؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
احتمالا ظرفیتش پر شده
آجورلو
22 اردیبهشت، 1399

برای بچه ها هم باید بلیط خرید؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
برای اطلاعات بیشتر در این مورد با شماره تماس داخل سایتشون در ارتباط باشید
مهمان
21 اردیبهشت، 1399

سلام ببخشید فردا باز هستید میشه بیایم؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
باید از طریق سایت بلیط رزرو کنید
امیل
21 اردیبهشت، 1399

هنوز هم بازدید میشه کرد؟؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله باید از قبل رزرو کنید
وحید
21 اردیبهشت، 1399

بسیار عالی و فول جذاب

ارشیا
21 اردیبهشت، 1399

اسم. سایتی ک باید اونجا بلیط رزرو کنیم میشه بذارید

پاسخ اسمارتیز :
سلام
alefflower.ir
آریا
21 اردیبهشت، 1399
در پاسخ به مهمان
سلام ببخشید ما پنجشنبه از شمال استان گیلان اومدیم اینهمه راهو بسته بود. میشه بی زحمت شماره ای چیزی بگید زنگ بزنیم قبلش برای اطلاع از باز بودنش. شماره ی تماس پیدا نکردم

بلیط حضوری نمیشه تهیه کرد؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر
مهسا
21 اردیبهشت، 1399
در پاسخ به آریا
بلیط حضوری نمیشه تهیه کرد؟

بلیط هر خانواده بیست میشه یا هرنفر؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
قیمت بلیط به ازای هر نفر هست
مهمان
21 اردیبهشت، 1399

سلام فردا 22 اردیبهشت بازه؟نفریه یا خانوادگیه

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بازه ولی باید از قبل رزرو کرده باشید. هزینه نفری هست
عابدین
21 اردیبهشت، 1399

22 اردیبهشت بازه؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله باز هست
مهدخت
20 اردیبهشت، 1399

شماره ای هست که زنگ بزنیم بپرسیم که روزهای آینده بازه یا بسته؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
از طریق سایتشون پیگیری کنید
کورش بهر امی
20 اردیبهشت، 1399

سلام روزتون بخیر، امروز شنبه باغ لاله ها میتونیم بریم،ورودی باغ چقدره؟با وضعیت کرونا تعطیل نیستن ؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
تا اطلاع ثانوی تعطیل هست
مهمان
20 اردیبهشت، 1399

ممنون از لطلاعات خوبتون

مهمان
20 اردیبهشت، 1399

ولی هفته پیش یکی از دوستانم رفته بود باز بود و میگفت خیلی هم شلوغ بود
چطور میگین کلا به خاطر کرونا تعطیله؟؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
تازه تعطیل شده
قلمی
20 اردیبهشت، 1399

لطفا انقدر دروغ نگید. اصلا از 8 صبح تا 8 شب نیست. بازدیدش از 14 به بعد نمیشه چونکه جادشو می بندن و پایس نمیذاره برید و پولتونم هیچ کس پس نمیده اجازه ورود ندارید مگه اینکه صبح زود برید من رفتم زودتر از زمان بلیطمم رسیدم اما نذاشتن برم و پولمم خوردن

پاسخ اسمارتیز :
سلام
چند روزی هست که مجموعه به خاطر کرونا تعطیل شده
مهمان
20 اردیبهشت، 1399

سلام میخواستم ببینم مجموعه فردا بازه یا نه

پاسخ اسمارتیز :
سلام
از طریق شماره تماس موجود در سایتشون بپرسید
Roya
20 اردیبهشت، 1399

سلام میخواستم ببینم فردا 21 اردیبهشت بازه یا نه؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
توی سایتشون که زده بازه
مهمان
20 اردیبهشت، 1399

سلام باغ لاله کندور باز است ؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله باز هست اما باید رزرو کرده باشید از قبل
مهمان
20 اردیبهشت، 1399

سلام ببخشید ما پنجشنبه از شمال استان گیلان اومدیم اینهمه راهو بسته بود. میشه بی زحمت شماره ای چیزی بگید زنگ بزنیم قبلش برای اطلاع از باز بودنش. شماره ی تماس پیدا نکردم

پاسخ اسمارتیز :
سلام
لینک سایتشون داخل متن هست. از اونجا شماره تماس رو بردارید
مهمان
20 اردیبهشت، 1399

سلام فردا باغ با هستش؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله باید از طریق سایت رزرو کنید
مهمان
20 اردیبهشت، 1399

سلام وقتتون بخیر
اوضاع جاده به‌ چه صورته؟ تردد از مسیر آسفالت برای رفت و برگشت امکان پذیره؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله میشه از جاده آسفالت رفت
کیومرث
20 اردیبهشت، 1399

با تشکر
فقط یک سوال
زمانی که گروه یا تعدادی بازدید کننده جلوتر از ما در حال بازدیدن، ما باید صبر کنیم که بازدید تمام بشه که ما بریم؟ توضیح لطفا
ممنونم

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله به صورت سانسی است باید در سانس خودتون بازدید کنید.
مهمان
19 اردیبهشت، 1399

سلام فردا شنبه 20 اردیبهشت باز است یا نه ؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر بسته است
سحر
19 اردیبهشت، 1399

سلام فردا شنبه 20 اردیبهشت بازه یانه ؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر بسته است
بهاره یزدان پرست
19 اردیبهشت، 1399

فردا شنبه 99/2/20 امکان بازدید از دشت لاله روستای کندر هست؟ ساعتش رو هم اگر میدونید لطفا اعلام کنید، سپاسگزارم

پاسخ اسمارتیز :
سلام
متاسفانه تا اطلاع ثانوی بسته است
طالبی
19 اردیبهشت، 1399

سلام.ممنون از راهنمایتان
اگر ممکن هست لطفا شماره تلفنی جهت هماهنگی متقاضیان از تهران اعلام گردد
اگر لوکیشن محل را هم بگذارید بسیار ممنون میشوم

پاسخ اسمارتیز :
سلام
شماره تماس توی سایتشون که داخل متن معرفی شده هست.
لوکیشن هم گذاشتیم.
انا
19 اردیبهشت، 1399

باز شد خبر بدید لطفا

پاسخ اسمارتیز :
سلام
از طریق همین مطلب اطلاع رسانی میشه
حمید
19 اردیبهشت، 1399

با سلام
آیا فردا 20 اردیبهشت اونجا بازه و میشه رفت؟ضمنا میشه همونجا بلیط تهیه کرد؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر تعطیل هست
مائده
19 اردیبهشت، 1399

ما روز 5 شنبه تاریخ 18 اردیبهشت بلیط داشتیم حالا که رفتیم میگن بخاطر ویروس تعطیله. اگه تعطیله پس بلیط فروشی برای چی بوده؟ پول ما رو کی برمیگردونید؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله تعطیل هست.
برای پس گرفتن پولتون باید با شماره های داخل سایتشون تماس بگیرید.
مهمان
19 اردیبهشت، 1399

به نظر من اون جور که راجع بهش می‌نویسن نیست، هم گرونه هم بی کیفیته خدمات نداره راهش خرابه و بدون امکانات. یک سری جوون بیکار حدودا ده نفر با لباسهای شخصی هر کدوم با یه دستگاه پز وایسادن مردم رو سرکیسه میکنن. واقعا گول تبلیغات الکی رو نخورید واقعا خوب نیست.

صید
18 اردیبهشت، 1399

عالی بود وچشم نواز

صید
18 اردیبهشت، 1399

عالی بود وچشم نواز

مهمان
18 اردیبهشت، 1399

چرا بسته ست
اگه بسته س کی باز میشه

پاسخ اسمارتیز :
به دلیل ازدحام جمعیت بسته شد
معلوم نیست کی باز بشه
پیام
18 اردیبهشت، 1399

در حال حاضر امکان بازدید عمومی از لاله‌های کندر به دلیل کرونا فراهم نیست
لینک خبر:https://www.hamshahrionline.ir/news/508922/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%B4%D9%88%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B1-%D9%84%D8%A7%D9%84%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF%D8%B1

نسیم
18 اردیبهشت، 1399

امروز 18 اردیبهشت اونجا باز هست میشه رفت

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر نمیشه رفت
نسیم
18 اردیبهشت، 1399

امروز 18 اردبهشت اونجا میشه رفت

پاسخ اسمارتیز :
سلام
نه نمیشه رفت
عباس
18 اردیبهشت، 1399

آقای بهادری فر ، اطلاع دارید امسال با توجه به کرونا برای بازدید باز است یانه. همچنین تا 19 اردیبهشت گلها همچنان وجود دارند؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله گلها همچنان هستند اما به علت ازدحام جمعیت بسته شده
سحر
18 اردیبهشت، 1399

از روستای کندر تا دشت لاله ها چند کیلومتر هست ؟ می شه پیاده هم رفت ( می دونم که الان بسته شده) کلا می خوام بدونم.

پاسخ اسمارتیز :
سلام
حدود یک کیلومتر فاصله هست. بله پیاده میشه
مهمان
18 اردیبهشت، 1399
در پاسخ به نسیم
امروز 18 اردیبهشت اونجا باز هست میشه رفت

سلام
دشت لاله ها پنج شنبه و جمعه (18 و 19 اردیبشهت) بسته هست؟

پاسخ اسمارتیز :بله بسته هست
ساناز
18 اردیبهشت، 1399

سلام. میخواستم بدون در حال حاضر میشه باغ لاله ها رفت یا بسته اس. ؟ اگر بازه باید از قبل رزرو کنیم ؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بسته هست فعلا
مهمان
18 اردیبهشت، 1399

بسیار زیبا

مهمان
18 اردیبهشت، 1399

میشه لطفا لوکیشن بفرستید و بگید ایا الان بازدید هست یا تعطیله ؟ چون میگن جادشو بستن

پاسخ اسمارتیز :
سلام
لوکیشن آخر متن هست
بسته هست
مریم
18 اردیبهشت، 1399

آیا فردا 19 اردیبهشت کندر تعطیل هست؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله تعطیله
مریم
18 اردیبهشت، 1399

19 اردیبهشت تعطیل است؟

پاسخ اسمارتیز :بله تعطیله
مهمان
18 اردیبهشت، 1399

سلام شماره تلفن نداره؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
داخل سایتشون هست
رضا کوچکان
18 اردیبهشت، 1399

سلام وقت بخیر . ما قصد اومدن داشتیم عزیز داریم از مازندران شهر بابل حرکت میکنیم متآسفانه هیچ شماره تلفن و راهی برای ارتباط با شما به غیر از این پیام نیست !
نمیدونم با این اوضاع کرونا میسه اومد بازدید یا نه ؟
قسمت تهیه بلیط اعلام شده فعلآ مقدور نیست .
ممنون میشم اگر بهم اطلاع بدید
سپاس 🌹

پاسخ اسمارتیز :
سلام
فعلا بسته هست
محمد یوسفی
18 اردیبهشت، 1399

سلام فردا جمعه 19 اردیبهشت باز هست

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر
محمد یوسفی
18 اردیبهشت، 1399

فردا جمعه 19 اردیبهشت باز هست

پاسخ اسمارتیز :خیر بسته هست
وحید
17 اردیبهشت، 1399

سلام
آیا حتما باید از قبل بلیت تهیه کرد یا میشه حضوری بلیت گرفت؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله حضوری هم میشه
حمید
17 اردیبهشت، 1399

عالییییییی بود سپاس از راهنمایی خوبتون

پاسخ اسمارتیز :
سلام
لطف دارید. خوشحالیم که راضی بودید
مهمان
17 اردیبهشت، 1399

آدرس دقیق این دشت لاله ها رو ذکر میکنید.. کسی که از کرج میخواد بره دقیقا از کجا باید بره

پاسخ اسمارتیز :
سلام
از کرج خیلی راحته وارد جاده چالوس که شدید بعد از حدود 7 کیلومتر تابلو هست وارد جاده کندر بشید و مستقیم برید تا برسید به روستا کندر
رضا
17 اردیبهشت، 1399

ممنون از شما،دختر کوچکی دارم و بسیار افسرده شده درخانه ،ماشین‌مناسبی برای سفر ندارم بنظر شما با(پراید)از تهران میشه بی خطر دخترم رابه دشت‌ لاله ببرم؟جاده مناسبی داره؟ممنون

پاسخ اسمارتیز :
سلام
جاده روستای کندر پر پیچ و خم و باریک است و چند گردنه دارد. اگر از ماشینتون مطمئن نیستید توصیه نمی‌کنم برید به این منطقه
مهمان
17 اردیبهشت، 1399

سلام خداقوت....بسیار عااااالی...چه کار خوبی میکنید همیشه در سفر هستید....از لحظات استفاده میکنید...براووووووووو

پاسخ اسمارتیز :
سلام
ممنون از لطفتون
نسیم راستان
17 اردیبهشت، 1399

سلام از سفرهای دیگتون هم بنویسید...بسیار عااالی

پاسخ اسمارتیز :
سلام
ممنون، خوشحالیم که راضی بودید.
نرگس
17 اردیبهشت، 1399

سلام خیلی خوب بود خواستم بابت اطلاعات کاملتون تشکر کنم

پاسخ اسمارتیز :
سلام
ممنون. خیلی خوشحالیم که مورد پسندتون واقع شده
مهمان
17 اردیبهشت، 1399

لطفا بفرمایید از کدام سایت باید بلیط بخریم؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
در متن ذکر شده. Alefflower.ir
مهمان
17 اردیبهشت، 1399

لطفا بفرمایید از کجا باید بلیط بخریم ؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
از سایت alefflower.ir
مهمان
17 اردیبهشت، 1399

سلام وقت بخیراین جشنواره تا چه تاریخی برگزارمیشه؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
متاسفانه به علت ازدحام جمعیت تعطیل شد
مهمان
17 اردیبهشت، 1399

سلام اطلاع دارید که بسته شده؟

پاسخ اسمارتیز :سلام بله متاسفانه بسته شده
محسن
17 اردیبهشت، 1399

سلام خسته نباشید
میخواستم بپرسم نفری 20 تومن یا خانواده ای 20 تومن
و الان تعطیل یا باز

پاسخ اسمارتیز :
سلام
نفری 20 هزار تومان است و الان تعطیل شده
ناصر
17 اردیبهشت، 1399
در پاسخ به مهمان
سلام اطلاع دارید که بسته شده؟

آیا فردا پنجشنبه دشت لاله ی کندر باز است؟؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خیر، بسته است
سام خانیانی
16 اردیبهشت، 1399

بسیار عالی وجذاب

سام خانیانی
16 اردیبهشت، 1399

عالی

asef
16 اردیبهشت، 1399

سلام مهدی خیلی خوب و کامل بود
راستشو بگو این اطلاعاتو از کجا میاری؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام،
ممنون لطف دارید. باعث خوشحالی ماست که راضی بودید
سبا
16 اردیبهشت، 1399

عالی اما هیچ جا ذکر نشده ک ورودی داره. نفری 20 تومن.

پاسخ اسمارتیز :ممنون. در متن گفتیم که ورودی داره
خالقی علی
16 اردیبهشت، 1399

very good

راد
16 اردیبهشت، 1399

سلام
قصد رفتن به باغ لاله لزور رو دارم
آیا از جاده روستای کندر تا باغ لزور پیاده روی داره یا ماشین رو هستش؟

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله ماشین رو هست و پارکینگ هم داره
راد
16 اردیبهشت، 1399

سلام
قصد رفتن به باغ لاله لزور رو دارم
آیا از جاده کندر تا ورودی باغ ماشین رو هست یا پیاده روی داره؟
لطفا ساعت کاریش رو هم بفرمایید؟
سپاس

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله ماشین رو هست و پارکینگ هم داره
ساعت کاریش هم 8 صبح تا 8 شب هست
مهمان
16 اردیبهشت، 1399

به نظر من محلی که به نام باع لاله های کندر معرفی کردند جاده اش افتضاح و اکثرش خاکی و گردنه خطرناک دارد فقط باید خاک بخوری تا برسی صد رحمت به باغ لاله گچسر کنار جاده و کاملا قابل دسترسی
خدا از مسول دهیاری نگذرد اجازه نداد از جاده آسفالت ده استفاده کنیم موقع برگشت چون اینقدر جاده باریک و خطرناک بود باید ساعتها بایستند تا یک ردیف ماشین عبور کند بعد ردیف ماشین روبرو و ماکه چندتا ماشین تو سربالیی های خطرناک دیدیم نقص فنی پیدا کردند خواهشا گول تبلیعات نخورید جاده اش افتضاح

پاسخ اسمارتیز :
سلام
ممنون بابت نظرتون. بله همینطوره جاده جالبی نداره اما این منطقه تازه احداث شده و امیدواریم که در آینده و با توجه به گردشگرای زیادی که به این منطقه سفر می‌کنند، وضعیتش بهتر بشه.
فاطیما
16 اردیبهشت، 1399

دستتون درد نکنه خیلی زیباست خداقوت

پاسخ اسمارتیز :
سلام
خواهش می‌کنم. بله همینطوره واقعا جذابه
مهمان
16 اردیبهشت، 1399

سلام اگه میشه لطف کنید لوکیشن روهم بزبرید ممنون

پاسخ اسمارتیز :
سلام
لوکیشن اضافه شد
alijavid
16 اردیبهشت، 1399

سلام اگه میشه لوکیشن روهم بزارید

پاسخ اسمارتیز :سلام نقشه اضافه شد
عباس
16 اردیبهشت، 1399

اطلاع رسانی خوب بود ولی ورودی باید
کمتر بشه تا بازدیدها کننده باخانواده
بتونه از پس هزینه بر بیاد لطف کنید و هزینه رو کم کنید و آیا بدون رزرو هم قبول کنید خیلی ها اتفاقی درمسیر هوس دیدن دارن باید بتونن بازدید کنند

پاسخ اسمارتیز :
سلام
ما مسئول مجموعه نیستیم و قیمت ها دست ما نیست.
بدون رزرو هم میشه رفت
مهمان
16 اردیبهشت، 1399

بلیط هر خانواده در روزهای غیر تعطیل پانزده هزار تومانه ؟کارتخوان هم اونجا هست

پاسخ اسمارتیز :
سلام
بله کارتخوان هست
فریده
16 اردیبهشت، 1399

ورودیه رو کم کنید وبدون رزرو مراجعین رو بپذیرید

پاسخ اسمارتیز :سلام ما مسئول این مجموعه نیستیم و فقط در مورد این منطقه نوشتیم
صالحی
15 اردیبهشت، 1399

عالی بود، ممنون از راهنمایی و اطلاع رسانی خوبتان، تندرست باشید