مهمان‌سرای ورزش همدان

30 آذر، 1398
30 آذر، 1398
مدت مطالعه: دقیقه
شهرِ زیبا و قدیمی همدان با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعددش گردشگران بسیاری را به سوی خود می‌کشاند. خوشبخانه تنوعِ هتل‌ها و مهمانسراهای همدان نیز بسیار زیاد است و گردشگران با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توانند اقامتگاه مورد نظرشان را پیدا کنند. اگر ورزشکار هستید و نگرانید که در سفر به همدان موقعیت و امکانات کافی برای ورزش کردن پیدا نکنید، مهمانسرای ورزش همدان که در سال 1388 ساخته شده با سالن‌های ورزشی مجهز و فضایی مناسب گزینه‌‌ی بسیار مناسبی برای‌ شماست. با اسمارتیز همراه باشید تا با این مهمانسرا بیشتر آشنا شوید.

آدرس:
همدان، شهر مریانج (6 کیلومتری جاده همدان-کرمانشاه)، ضلع غربی ورزشگاه شهید حاجی بابایی، مهمانسرا ورزش همدان
راه دسترسی:
هتل ورزش همدان در شهر مریانج و در 6 کیلومتری شهر همدان قرار گرفته است. برای رفتن به این هتل باید به سمت بلوار ارتش، واقع در شمال غربی همدان بروید و سپس وارد بزرگراه همدان-سنندج شوید و در میدان کربلا وارد بلوار بهشتی شوید. پس از عبور از میدان ولایت به خیابان تربیت بدنی بروید و در آنجا به سمت راست بروید و به مهمانسرا برسید.
هتل ورزش همدان به خاطر نزدیکی‌اش به دیدنی های همدان از مهمانسراهای پرطرفدار شهر است. مثلا این هتل سه ستاره تا آرامگاه بابا طاهر 11 دقیقه، تا گنبد علویان 13 دقیقه و تا آرامگاه بوعلی 14 دقیقه با ماشین فاصله دارد. از ان طرف هم تا فرودگاه همدان فاصله‌ی 15 دقیقه‌ای و تا ترمینال مسافربری 12 دقیقه فاصله دارد.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی مهمانسرای ورزش همدان

مهمانسرا ورزش همدان با این‌که 10 سال از افتتاحش گذشته اما درهایش از سال 1394 به عنوان مهمانسرا به روی گردشگران شهر همدان باز شد. این هتل 5 طبقه 45 واحد اقامتی دارد که چشم‌انداز اتاق‌هایش به کوه باشکوه الوند و باغ‌های زیبای میوه است. این مهمانسرا دارای اتاق‌های دو نفره و سه نفره و سوئیت‌هایی با ظرفیت سه نفر و چهار نفر است که همگی‌شان امکانات رفاهی خوبی مثل تلویزیون، یخچال، آشپزخانه، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، حمام، سرویس فرنگی و تختخواب و مبلمان دارند.
به جز سالن‌های ورزشی و استخر در داخل مهمانسرا می‌توانید از مجموعه‌ی ورزشی شهید حاجی بابایی هم استفاده کنید که شامل سالن‌های فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال و کشتی است.
نقاط قوت
  • داشتن انواع سالن ورزشی
  • دارا بودن سالن بدنسازی
  • دارا بودن استخر
  • دارا بودن زمین چمن
  • دارا بودن سالن‌های چند منظوره
  • نزدیکی به جاهای دیدنی همدان
  • اینترنت
  • صبحانه رایگان
  • ترانسفر رایگان
نقاط ضعف
  • ندارد
نحوه رزرو
  • رزرو اینترنتی از طریق سایت‌های رزرو آنلاین هتل

امکانات برای سرو غذا

رستوران مهمانسرای ورزش همدان، با ظرفیت 250 نفر در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام پذیرای میهمانان است. ساعات کاری این رستوران برای وعده‌های غذایی، متفاوت است.
ساعت سرو صبحانه: 7:30 الی 9:30
ناهار: 12:30 الی 14:30
شام: 20:00 الی 23:00
خوشبختانه برای صرف صبحانه نیازی به پرداخت هزینه نیست. این مهمانسرا در وعده‌ی صبحانه با چای، مربا، عسل، نیمرو، پنیر، نان ایرانی، کره، تخم مرغ آبپز، خرما و شیر از میهمانان پذیرایی می‌کند. اگر هم خودتان تصمیم به پخت و پز داشتید می‌توانید از آشپزخانه‌های داخل سوئیت‌های واحدهای اقامتی مهمانسرا استفاده کنید در غیر این صورت، سر زدن به شهر همدان و رفتن به یکی از بهترین رستوران‌های شهر همدان پیشنهاد ما به شماست.

امکانات خرید برای سوغاتی

مهمان‌سرای ورزش همدان فروشگاه صنایع دستی ندارد، اما نباید نگران تهیه‌ی سوغاتی برای عزیزان‌تان باشید. این هتل سه ستاره تنها 8 کیلومتر تا بهترین مراکز خرید شهر همدان فاصله دارد و شما می‌توانید سوغاتی‌های همدان را با کیفیتی بسیار خوب برای عزیزان‌تان فراهم کنید.
قوانین و نکات
اقامت کودکان زیر 5 سال، در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان است و کودکان بالای 5 سال نفر اضافه محسوب می‌شوند.
این مهمانسرای برای تیم‌های ورزشی تخفیف ویژه‌ای را در نظر گرفته است.
پذیرش خانم فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار امکان‌پذیر است.
پذیرش زوج‌ها با صیغه‌نامه با مهر برجسته محضر به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه‌ی عکس‌دار امکان‌پذیر است.  
هزینه‌‌ی هر نفر اضافه 40 هزار تومان است.
سرویس اضافه‌ی اتاق به صورت کف خواب (پتو و بالشت) است.
 میهمانان گرامی می توانند با پرداخت هزینه در ساعات کاری مجموعه ورزشی شهید جاجی بابایی از این خدمات آن استفاده نمایند.
اعلام کنسلی تا یک روز قبل از تاریخ ورود مشمول پرداخت  100 درصد هزینه‌ی یک شب اقامت می‌شود.
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آسانسور
پارکینگ
تلویزیون در اتاق
صندوق امانات در اتاق

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

پروین سهیلی هستم. ادبیات انگلیسی خوندم و برای نشریات ترجمه می‌کنم و می‌نویسم. سفر کردن رو هم به اندازه نوشتن دوست دارم و به نظرم، دیدنی‌های ایران و جهان آنقدر جذاب هستند که بتوان ساعت‌ها درموردشون نوشت و همواره لذت برد.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.