مهمان‌سرا آراز تهران

20 آذر، 1398
20 آذر، 1398
مدت مطالعه: دقیقه
آیا به دنبال یک اقامتگاه نسبتاً ارزان در مرکز شهر تهران و نزدیک به دانشگاه تهران هستید؟ مهمانسرا آراز تهران بهترین گزینه برای شماست. این مهمان‌سرا دنج در نزدیکی میدان انقلاب قرار دارد و به همین دلیل یک محل اقامت مناسب برای افرادی است که برای کارهای اداری، خرید از عمده فروش‌های جمهوری و ... نیاز به یک اقامتگاه نزدیک به مراکز مهم مرکز شهر دارند. علاوه بر دسترسی مناسب، محیط دنج و آرام مهمان‌سرا آراز تهران آن را به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل می‌کند. در ادامه بیشتر با این مهمان‌سرا و ویژگی‌های آن آشنا می‌شویم. با اسمارتیز همراه باشید.
داستان مهمانسرا آراز تهران
مهمانسرا آراز تهران از اقامتگاه‌های تازه‌ساخت این منطقه از تهران محسوب می‌شود. این اقامتگاه در واقع برای پاسخ به نیاز افرادی که برای سفرهای کاری، اداری و یا آموزشی به تهران و حدفاصل خیابان‌های جمهوری و انقلاب سفر می‌کنند در فروردین سال 98 به بهره برداری رسید. مهمان‌سرای آراز به دلیل قرارگیری در یک کوچه کم رفت و آمد از شلوغی مرکز شهر تا حدی دور شده و محیط آرامی را بعد از یک روز کاری برای مسافران خود فراهم می‌کند.
آدرس و راه‌های دسترسی به مهمانسرا آراز تهران
آدرس:
تهران، میدان انقلاب، ابتدای جمال زاده جنوبی، کوچه رشتچی
راه_دسترسی:
راه‌های دسترسی: قرارگیری در نزدیکی میدان انقلاب تهران به این معناست که مهمانسرا آراز تهران تقریباً در مرکز پایتخت ایران قرار دارد. سه بزرگراه بزرگ تهران از شمال، شرق و غرب امکان دسترسی به این منطقه را فراهم می‌کنند. از میدان آزادی و خیابان آزادی مستقیماً می‌توانید وارد خیابان جمال زاده جنوبی شوید و به مهمان سرای آراز دسترسی پیدا کنید. از میدان انقلاب نیز شرایط مشابهی وجود دارد. دسترسی از دانشگاه تهران و امیرکبیر نیز بسیار آسان است و حدود 10 دقیقه از آراز تا این دانشگاه‌ها فاصله دارید. برای تجار و افرادی که در خیابان جمهوری به دنبال خریدهای خود هستند نیز آراز می‌تواند گزینه مناسبی باشد زیرا کمتر از 15 دقیقه بین خیابان جمهوری و مراکز خرید آن با مهمان‌سرا آراز تهران فاصله وجود دارد. در نهایت از فرودگاه مهر آباد حدود 20 دقیقه و از ترمینال غرب، شرق و جنوب تهران نیز به ترتیب 15 دقیقه، 30 دقیقه و 25 دقیقه فاصله خواهید داشت.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی مهمانسرا آراز تهران

مهمانسرای آراز، ساختمانی سه طبقه است که در آن 21 باب اتاق برای میزبانی از مسافران گرامی وجود دارد. به دلیل بازسازی کاملی که در ابتدای سال 98 در این مهمان سرا انجام گرفته، وضعیت ساختمان و اتاق‌ها در شرایط کاملاً مطلوبی قرار دارد. در حال حاضر همه اتاق‌های مهمانسرا آراز تهران دارای تخت، تلویزیون، یخچال، کولرگازی، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام هستند. اکثر اتاق‌ها نمایی رو به کوچه دارند با این حال چند اتاق دارای پنجره‌های کوچکی با نمای راهرو هستند. با وجود آسانسور مشکلی از بابت دسترسی به اتاق‌ها وجود نخواهد داشت و افراد کم توان و ناتوان از نظر جسمی نیز می‌توانند تا حد زیادی از امکانات هتل استفاده کنند.
نقاط قوت
  • دسترسی به میادین اصلی و خیابان‌های مرکزی پایتخت
  • دسترسی به دانشگاه‌های بزرگ تهران
  • اینترنت
  • صبحانه در اتاق
  • تازه ساخت بودن بنا
نقاط ضعف
  • بدون پارکینگ
  • نمای راهرو در بعضی از اتاق‌ها
نحوه رزرو
  • تماس با تلفن 02166424657
  • رزرو از طریق سایت‌های رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه

امکانات برای سرو غذا

در مهمانسرا آراز تهران سالن غذاخوری کوچکی وجود دارد که از آن به عنوان سالن صبحانه‌خوری استفاده می‌شود. به این ترتیب خبری از رستوران برای صرف غذا در وعده‌های ناهار و شام نیست و باید برای این وعده‌های غذایی به سراغ رستوران‌ها و فست فود‌های اطراف مهمان سرا بروید. در خیابان انقلاب تعداد زیادی فست فود و رستوران وجود دارد که می‌توانند انتخاب‌های مناسبی برای شما باشند. کافی شاپ هاستل آراز تهران با امکانات ابتدایی می‌تواند برای رفع خستگی یک روز کاری گزینه مناسبی باشد و جای خالی رستوران را تا حدی در این مهمان‌سرا پر کند.

امکانات برای خرید سوغاتی

در هاستل آراز خبری از فروشگاه نیست اما اگر به دنبال خرید پوشاک، کیف و کفش هستید، مراکز خرید پر شمار خیابان جمهوری می‌تواند تمام نیازهای شما را پوشش دهد. این خیابان از مهمترین مراکز خرید پوشاک در کل پایتخت است. علاوه بر این می‌توانید با پرسش از پرسنل هتل تعداد زیادی مرکز خرید مناسب نیاز خود را در اطراف آراز پیدا کنید.
قوانین و نکات
هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال رایگان است
پذیرش خانم تنها با شناسنامه و کارت ملی معتبر
پذیرش زوج با شناسنامه یا صیغه نامه
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آسانسور
اینترنت در اتاق
روم‌سرویس
سیستم گرمایش و سرمایش

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از وقتی یادم میاد خوندن همه چیو دوست داشتم از سر در مغازه ها تا مطالب وبسایت های مختلف. ترجمه چیزایی که میخوندم رو از دوران دانشجویی شروع کردم. از ترجمه مطالب دیگران رسیدم به نوشتن مطالب خودم توی سایت های مختلف و انقدر از این کار لذت میبرم که اصلا نفهمیدم چجوری بیشتر از هزار تا مطلب تو دو سال گذشته نوشتم. هنوز در حال یادگیریم و دوست دارم چیزای جدیدو امتحان کنم.

امتیاز دهید 1 دیدگاه
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
مهمان
21 اردیبهشت، 1399

ضمن سلام و ارزوی خوش وقتی برای هموطنان عزیز محلی بسیار دنج و دسترسی اسان به ادارات و مرکز شهر و کار کنان مجرب به نظرم عالی بود

پاسخ اسمارتیز :ممنون از اینکه تجربه‌تون رو با اسمارتیز به اشتراک گذاشتید :)