هتل آنا ارومیه

27 آذر، 1398
27 آذر، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
هتل آنا ارومیه اولین هتل 5 ستاره شهر ارومیه است که در خیابان جام جم قرار دارد. این هتل را می‌توان به عنوان مدرن‌ترین هتل ارومیه و نگین صنعت هتلداری این شهر معرفی کرد. هتل آنا ارومیه سال 1394 فعالیت خود را در امر پذیرایی از توریست‌ها و مسافران این شهر آغاز کرده و تاکنون نیز رضایت اکثر مهمانان خود را جلب کرده است. امکانات به روز، دکوراسیون زیبا، پرسنل حرفه‌ای و... از جمله مواردی هستند که اقامتی دلنشین را برای شما در این هتل رقم می زند. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.
داستان هتل آنا ارومیه
شهر ارومیه به عنوان مرکز استان آذربایجان غربی و از قطب‌های مهم گردشگری ایران، در مرکز توجه بسیاری از توریست‌های خارجی و بوم گردان داخلی قرار دارد. اما تا قبل از سال 94 در این شهر توریست‌خیز هیچ هتلی با استانداردهای یک هتل 5 ستاره احداث نشده بود. تا اینکه شرکت توسعه تاسیسات گردشگری آذرکوشک آنا در سال 94 اقدام به ساخت هتلی با امکانات و طراحی مدرن کردند تا صنعت توریسم در شهر زیبای ارومیه جان دوباره‌ای بگیرد.
آدرس:
ارومیه، خیابان شهید بهشتی (جاده بند)، خیابان جام جم
راه دسترسی:
همانطور که اشاره شد، هتل آنا در خیابان جام جم ارومیه قرار دارد. برای دسترسی به این خیابان باید وارد جاده بند یا همان خیابان شهید بهشتی شوید. دو مسیر اصلی شما در شهر، شما را به این خیابان خواهد رساند. بزرگراه شهید باهنر از سمت فرودگاه و خیابان دانشکده از سمت راه آهن.
توجه کنید که بولوار امام علی به بعد مسیر به سمت هتل آنا ارومیه یک طرفه است. به همین دلیل نیز برای دسترسی به خیابان شهید بهشتی باید از کنارگذر امام علی وارد بولوار شورا و سپس 4راه را به سمت خیابان فدک بروید. این خیابان را تا رسیدن به 4 راه بعدی ادامه دهید و به سمت چپ بپیچید. دوباره مسیر را ادامه دهید و این بار 4 راه را به سمت راست بروید و وارد خیابان دانشکده شوید. این خیابان مستقیماً شما را به سمت هتل هدایت خواهد کرد.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 14 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل 5 ستاره آنا در ارومیه تنها هتلی است که تمام امکانات یک هتل لوکس را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل مدرن و زیبا در 15 طبقه ساخته شده و 196 واحد اقامتی دارد. از جمله واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق‌های استاندارد، اتاق دلوکس، سوئیت لاکچری، سوئیت رویال و سوئیت پرزیدنت اشاره کرد که هرکدام نیز امکانات مخصوص به خود را دارند. علاوه بر این، مجموعه آبی، 3 رستوران و کافی شاپ، مجموعه ورزشی و... نیز از امکاناتی هستند که مهمانان این هتل می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند.
نقاط قوت
  • اقامت رایگان برای کودکان زیر 12 سال
  • اینترنت رایگان در لابی و اتاق
  • پارکینگ رایگان مسقف
  • صبحانه در اتاق
  • رستوران با منوی متنوع
  • کیفیت بالای غذا
  • مجموعه آبی و ورزشی رایگان برای مهمان‌ها
نقاط ضعف
  • صبحانه معمولی ( در حد هتل 5ستاره نیست)
  • روم سرویس با ساعت کاری محدود
  • عدم رسیدگی پرسنل در زمان شلوغی
  • سرعت پایین اینترنت
  • نبود دستگاه خودپرداز
نحوه رزرو

امکانات برای سرو غذا

هتل آنا ارومیه نه تنها محیطی بسیار مجهز و خوب برای اقامت در این شهر است، بلکه برای شکم‌گردی نیز مکان بسیار مناسبی است. در این هتل 3 رستوران به نام‌های هزار و یک شب، رستوران آسیایی واسابی و رستوران ایتالیایی لالونا قرار دارد که هرکدام منوی به خصوصی را در اختیار شما می‌گذارند. این تنوع غذایی بالا مسلماً به هر سلیقه‌ای پاسخگو خواهد بود. اما علاوه بر این رستوران‌ها، در نزدیکی هتل آنا ارومیه نیز رستوران‌ها و فست فودهای بسیاری وجود دارد که حتی پیاده نیز می‌توانید برای سرو غذا به آن‌ها مراجعه کنید.

امکانات برای خرید سوغاتی

در داخل هتل برای خرید و تهیه یادگاری و سوغات ارومیه یک غرفه و فروشگاه وجود دارد. در این غرفه از صنایع دستی گرفته تا خوراکی‌های مخصوص ارومیه به فروش می‌رسد و شما می‌توانید از میان آن‌ها سوغاتی مورد نظر خود را تهیه کنید. به دلیل فاصله از مرکز شهر، مراکز خرید از هتل فاصله دارند و برای دسترسی به آن‌ها باید حداقل یک ربع راه با خودرو شخصی طی کنید.
قوانین و نکات
هزینه برای اقامت کودکان زیر 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است.
پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان پذیر است.
استفاده از مجموعه آبی و ورزشی هتل برای مهمانان مقیم هتل رایگان است.
رزرو اینترنتی از طریق وبسایت های رزرو آنلاین هتل
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

استخر سرپوشیده
اینترنت در اتاق
پارکینگ
تلویزیون در اتاق
دمپایی
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش
صبحانه
لوازم بهداشتی
مبلمان
مینی بار با هزینه

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از وقتی یادم میاد خوندن همه چیو دوست داشتم از سر در مغازه ها تا مطالب وبسایت های مختلف. ترجمه چیزایی که میخوندم رو از دوران دانشجویی شروع کردم. از ترجمه مطالب دیگران رسیدم به نوشتن مطالب خودم توی سایت های مختلف و انقدر از این کار لذت میبرم که اصلا نفهمیدم چجوری بیشتر از هزار تا مطلب تو دو سال گذشته نوشتم. هنوز در حال یادگیریم و دوست دارم چیزای جدیدو امتحان کنم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 5 1 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.