هتل آپارتمان مرزبانی ماسال

17 دی، 1398
17 دی، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
ماسال بیشتر به تکه‌ای از بهشت می‌ماند تا یک شهر؛ اگر قصد داشتید چند روزی را در ماسال، این منطقه زیبا و پر از جاهای دیدنی بگذرانید؛ می‌توانید در هتل آپارتمان مرزبانی اقامت کنید. اینجا جایی است که امکانات را با قیمت مناسبی ارائه می‌کند تا اقامتی دلچسب برای شما رقم پدید آید. هتل آپارتمان مرزبانی در سال 1394 افتتاح گردید و از آن زمان پرسنل مجربش مشغول خدمت رسانی به میهمانان ماسال هستند. با اسمارتیز همراه باشید تا با هتل مرزبانی ماسال بیشتر آشنا شوید.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل آپارتمان مرزبانی

آدرس:
گیلان، ماسال، شاندرمن، خیابان شهید عبدالحسین زاده، هتل آپارتمان مرزبانی ماسال
راه دسترسی:
هتل مرزبانی ماسال موقعیت مکانی خوبی دارد. برای رسیدن به این هتل باید از جاده‌ی فومن-سراوان رد شوید و مسیرتان را به سمت ماسال ادامه دهید. در ماسال از هرکسی که بپرسید آدرس ییلاقات ماسال و شاندرمن را به شما می‌دهد. مسیر رسیدن به شاندرمن آسفالت است و نیازی نیست که نگران سختی مسیر باشید.
ساعت ورود:
از ساعت 14:00 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12:00 هر روز

مشخصات کلی هتل مرزبانی ماسال

هتل آپارتمان سه ستاره مرزبانی در سال 1394 تاسیس شده و هتلی نوساز به حساب می‌آید. این هتل سه طبقه 21 اتاق دارد که دید بیشتر اتاق‌ها رو به خیابان است. در ادامه مشخصات سوییت یک خوابه را بیان خواهیم کرد که دید بهتری نسبت به امکانات هتل داشته باشید:
این سوییت برای دو نفر بوده و قابلیت نفر اضافه ندارد. سوییت داری نشیمن، آشپزخانه با امکان پخت و پز و تختی دونفره داخل اتاق خواب است. امکانات این سوییت عبارتند از: تلوزیون معمولی، یخچال، دمپایی، سیستم گرمایشی شوفاژ، قالیچه، تلویزیون LED، کفپوش پارکت، دمپایی در حمام، مبلمان، حمام، سرویس فرنگی، اسپلیت، کمد لباس، حوله حمام، تراس و میز توالت.
به طور کلی هتل امکاناتی نظیر: پارکنیگ، آسانسور، صندوق امانات، لابی و تاکسی سرویس شبانه روزی را در خود جای داده است. پارکینگ غیر مسقف هتل ظرفیت 15 ماشین را دارد.
در لابی هتل آپارتمان مرزبانی ماسال نیز اینترنت پرسرعت، تلویزیون، مبل و میز وجود دارد که امکان گذراندن مدتی از زمان‌تان در لابی به بهترین شکل را به شما خواهد داد. خدماتی ارائه شده از طرف هتل هم چیزهایی هستند از قبیل: روم سرویس، خشکشویی، خدمات بیدار باش، خدمات اتو، صبحانه در اتاق و خدمات اینترنتی.

نقاط قوت
  • پارکینگ
  • صندوق امانات
  • لابی
  • رستوران
نقاط ضعف
  • نداشتن استخر، سونا و جکوزی
  • نداشتن ترانسفر فرودگاهی
  • عدم برخورداری از فروشگاه و غرفه
  • عدم برخورداری از نمازخانه
  • نداشتن کافی شاپ

نحوه رزرو
  • تماس با شماره تلفن: 01344652680
  • برای رزرو راحت می‌توانید به سایت‌های اینترنتی مراجعه کنید. این سایت‌ها گاها تخفیف‌هایی برای رزرو اتاق‌های هتل مرزبانی ماسال در نظر می‌گیرند. کنسل نمودن رزرو اتاق تابع پرداخت جریمه می‌شود؛ قوانین کنسل کردن رزرو اتاق نیز به شرح زیر است:
    •    اعلام کنسلی 20 روز قبل از ورود مهمان: بدون جریمه
    •    اعلام کنسلی 20 روز الی 11 روز قبل از ورود: سوخت 20 درصد هزینه اقامت یک شب
    •    اعلام کنسلی 10 روز الی 6 روز قبل از ورود: سوخت 30 درصد هزینه اقامت یک شب
    •    اعلام کنسلی 5 روز الی 48 ساعت قبل از ورود: سوخت 50 درصد هزینه اقامت یک شب
    •    اعلام کنسلی 48 ساعت الی 24 ساعت قبل از ورود: سوخت 70 درصد هزینه اقامت یک شب
    •    اعلام کنسلی کمتر از 24 ساعت قبل از ورود: سوخت 100 درصد هزینه اقامت یک شب

امکانات برای سرو غذا

هتل مرزبانی ماسال رستورانی را در خود جای داده است که قابلیت پذیرایی از 60 نفر را دارد. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی را سرو می‌نماید. به این ترتیب نیازی نسست نگران غذای خود باشید.
ساعات کاری رستوران به شرح زیر است:
o    صبحانه: 8:30 الی 10:30
o    ناهار: 12:00 الی 16:00
o    شام: 19:00 الی 23:00
اما اگر دوست دارید در بیرون از هتل غذای خود را صرف کنید می‌توانید به بازار ماهی فروشی بندر انزلی مراجعه کنید و ماهی‌تان را در ساحل کباب کنید. و یا اینکه به رستوران خزر، پیتزا کاکتوس یا رستوران باران که در نزدیکی هتل قرار دارند مراجعه نمایید. متاسفانه هتل مرزبانی ماسال کافی شاپ ندارد.

امکانات برای خرید سوغاتی

هتل مرزبانی ماسال فروشگاهی برای خرید ندارد. بنابراین ناچار هستید برای خرید به فروشگاه‌های طراف هتل مراجعه کنید که خوشبختانه تعدادشان کم نیست.

قوانین و نکات
هزینه اقامت کودکان تا سه سال رایگان است.
پذیرش خانم‌ها تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر انجام می‌گیرد.
پذیرش زوج‌ها با ارائه مدارک شناسایی معتبر و یا صیغه‌نامه با مهر برجسته محضر انجام می‌گیرد.
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

تلویزیون در اتاق
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

مژگان هستم 21 ساله؛کتاب زیاد می‌خونم و مطلب زیاد می‌نویسم، در مورد همه چی! برای خودم و برای کار. رشته‌ام کامپیوتره اما همیشه به ادبیات علاقه داشتم. بقیه علایقم هم رانندگی، خرید، سفر و یه سری چیزای دیگه‌اس.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.