هتل امیرکبیر کاشان

6 بهمن، 1398
6 بهمن، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
هتل امیرکبیر کاشان یک هتل سه ستاره، قدیمی و خوش‌نام است که در توریستی‌ترین منطقه کاشان قرار دارد. این هتل به دلیل سابقه‌ای بیش از 40 ساله جزو معروف‌ترین هتل‌های شهر کاشان است که تا به حال هزاران مسافر در آن اقامت کرده‌اند. دسترسی به نقاط توریستی شهر به خصوص باغ فین و سایر مکان های دیدنی کاشان سبب شده است تا هتل امیرکبیر کاشان در لیست بهترین هتل‌های این شهر تاریخی قرار بگیرد. با اقامت در این هتل تقریباً با همه اماکن تاریخی شهر کمتر از نیم ساعت فاصله خواهید داشت. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.

داستان هتل امیرکبیر کاشان

هتل سه ستاره امیرکبیر کاشان در سال 1360 و با هدف ایجاد فضای اقامتی مناسب برای توریست‌هایی که می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان به بخش‌های تاریخی شهر دسترسی داشته باشند افتتاح شد. این مجموعه اقامتی جزو بزرگ‌ترین و کامل‌ترین هتل‌های کاشان بود و به دلیل قرارگیری در منطقه‌ای توریستی به شهرت زیادی نیز دست پیدا کرد. بعد گذشت 30 سال، برای جلب رضایت مراجعین تغییرات و بازسازی‌هایی در هتل صورت گرفت. به همین دلیل در حال حاضر دو بافت قدیمی و مدرن در این هتل دیده می‌شود. بخش مدرن‌تر امکانات بیشتری دارد و بافت قدیمی نیز نشان‌دهنده اصالت و قدمت این هتل است.
آدرس:
خیابان ‌امیرکبیر، نرسیده به باغ تاریخی فین، هتل امیرکبیر کاشان
راه دسترسی:
از هر طرف که وارد شهر کاشان شوید دسترسی بسیار ساده‌ای به این هتل خواهید داشت. از بزرگراه قم – اصفهان باید وارد خروجی بلوار امام رضا شوید. بعد از حدود 400 متر خروجی باغ فین را مشاهده می‌کنید. با رسیدن به باغ فین خیابان امیرکبیر را پیدا خواهید کرد. حدود 700 متر مسیر مستقیم تا رسیدن به هتل امیرکبیر کاشان خواهید داشت. از فرودگاه کاشان تنها 30 دقیقه تا هتل امیرکبیر فاصله دارید. ایستگاه راه‌آهن کاشان نیز کمتر از 20 دقیقه با هتل امیرکبیر فاصله دارد. به این ترتیب با تاکسی‌های راه‌آهن و فرودگاه کاشان به سادگی می‌توانید خود را به این اقامتگاه برسانید.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل امیرکبیر کاشان

همان‌طور که گفته شد هتل امیرکبیر کاشان مجتمع اقامتی بزرگی است که در 6 طبقه ساخته‌شده است. در این هتل 105 اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته برای اقامت مسافران در نظر گرفته‌شده است. همه اتاق‌ها به سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، اینترنت پرسرعت رایگان، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ال سی دی، سرویس چای، سیستم اعلام حریق و ... برخوردار هستند. از ویژگی‌های هتل امیرکبیر کاشان داشتن چشم‌انداز مناسب در تمام اتاق‌ها است. در واقع شما در تمام اتاق‌ها دید مناسبی از پنجره اتاق خواهید داشت. با وجود آسانسور دسترسی برای افراد ناتوان به تمام اتاق‌ها به سادگی امکان‌پذیر است با این حال مسیر مناسبی برای ورود با ویلچر به هتل وجود ندارد.
نقاط قوت
  • وجود لاندری (سرویسی خشک‌شویی)
  • پارکینگ اختصاصی
  • اتاق‌های مجهز و تمیز
  • سالن بیلیارد
  • اینترنت رایگان
  • کافی‌شاپ و فست فود
  • صبحانه رایگان
  • دسترسی مناسب به نقاط تاریخی شهر
نقاط ضعف
  • فضای اتاق‌ها کوچک به نظر می‌رسند
  • سرویس ایرانی در اتاق‌ها وجود ندارد
نحوه رزرو
  • تماس تلفنی با هتل 03155304090
  • موبایل رزرواسیون: 09120264092
  • رزرو از طریق سایت هتل
  • رزرو از طریق سایت‌های مختلف رزرو آنلاین هتل

امکانات برای سرو غذا

رستوران و کافی‌شاپ هتل امیرکبیر کاشان کیفیت بسیار مناسبی دارند. رستوران هتل فضای کافی برای میزبانی از 200 نفر را دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در منو آن دیده می‌شود. علاوه بر این اگر مانند من طرفدار غذاهای محلی هستید، می‌توانید از سفارش غذاهای محلی کاشان در این رستوران لذت ببرید. در کنار رستوران بزرگ، یک کافی‌شاپ معروف نیز در این هتل قرار گرفته است. کافی‌شاپ هتل علاوه به سرویس‌دهی به اقامت‌کنندگان، به دلیل داشتن فضای مناسب برای برگزاری جشن‌های مختلف مورد توجه مردم بومی کاشان نیز قرار گرفته است. این کافی‌شاپ پاتوق طرفداران فوتبالی است و مسابقات مهم به صورت زنده در آن پخش می‌شود. در کنار انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، لیست نسبتاً بلندی از فست فود ها نیز در این کافی‌شاپ ارائه می‌شود. اگر هم بخواهید در بیرون از هتل غذا سرو کنید، تعدادی از بهترین رستوران های کاشان در نزدیکی هتل قرار دارند.

امکانات برای خرید سوغاتی

درون هتل فروشگاه و غرفه‌ای برای تهیه انواع محصولات محلی و سوغاتی‌های شهر کاشان وجود دارد. با این حال اگر به دنبال چیز خاصی هستید که در فروشگاه هتل پیدا نکردید، کافی است که در خیابان امیرکبیر به سمت باغ فین حرکت کنید. تعداد زیادی فروشگاه صنایع‌دستی در فاصله کمتر از 10 دقیقه‌ای با هتل قرار دارند.

قوانین و نکات
ساعت ورود بعد از 14 و ساعت خروج قبل از 12
اقامت کودکان زیر 6 سال رایگان و اقامت کودکان 6 تا 8 سال نیم‌بها است
پذیرش خانم مجرب با مدارک شناسایی معتبر
پذیرش زوج با صیغه نامه معتبر

آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

امکان شارژ وسایل الکترونیکی
اینترنت در اتاق
پارکینگ
تلویزیون در اتاق
حمام
سیستم گرمایش و سرمایش
صبحانه
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از وقتی یادم میاد خوندن همه چیو دوست داشتم از سر در مغازه ها تا مطالب وبسایت های مختلف. ترجمه چیزایی که میخوندم رو از دوران دانشجویی شروع کردم. از ترجمه مطالب دیگران رسیدم به نوشتن مطالب خودم توی سایت های مختلف و انقدر از این کار لذت میبرم که اصلا نفهمیدم چجوری بیشتر از هزار تا مطلب تو دو سال گذشته نوشتم. هنوز در حال یادگیریم و دوست دارم چیزای جدیدو امتحان کنم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.3 3 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.