هتل زیتون مشهد

25 آذر، 1398
25 آذر، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
هتل زیتون در فاصله 10 دقیقه‌ای از حرم امام رضا در شهر مشهد قرار دارد. هتل از سال 1357 تاکنون با امکاناتی مناسب، در مکانی دنج و آرام، به شایستگی از گردشگران و زائران پذیرایی کرده است. قیمت به‌صرفه و موقعیت مکانی خوب باعث شده تا این هتل 3 ستاره، انتخابی ایده آل برای اقامتی دلپذیر در مشهد باشد.

داستان هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد با سابقه‌ی طولانی در صنعت هتل داری و گردشگری در نزدیکی حرم واقع شده است. این هتل به‌منظور ارتقا کیفیت خدمات در سال 1387 بازسازی شد. هدف مدیران و کارکنان هتل ارائه خدمات مطلوب با قیمت به‌صرفه به مهمانان است. اگر به دنبال اقامتگاهی مطلوب با هزینه مناسب هستید، پیشنهاد ما این هتل 3 ستاره است.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل زیتون مشهد

آدرس:
مشهد، خیابان پاسداران، جنب سینما قدس.
راه_دسترسی:
اگر از حرم امام رضا بخواهید به هتل برسید باید خیابان شیرازی را به سمت آرامگاه نادر شاه طی کنید تا به خیابان آزادی (بهجت) برسید. مسیر خیابان آزادی را تا رسیدن به خیابان خسروی ادامه دهید. بعد از طی مسافتی، سمت چپ داخل خیابان امام خمینی بپیچید. مسیر را تا رسیدن به خیابان پاسداران ادامه دهید. بعد از گذشتن از رازی غربی 1 به بانک مسکن می‌رسید. کوچه سمت چپ بانک را که بپیچید، جنب سینما قدس هتل را می‌بینید.
از هتل زیتون تا حرم امام رضا با ماشین 10 دقیقه راه است. فاصله هتل تا فرودگاه، کمتر از 20 دقیقه و تا راه‌آهن و پایانه مسافربری حدود 10 دقیقه است.
ساعت ورود:
از ساعت 14:00 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12:00 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل زیتون مشهد در 5 طبقه با 45 واحد اقامتی بنا نهاده شده است. اتاق‌های هتل دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند. اتاق‌ها حمام و سرویس بهداشتی، یخچال، تلویزیون و مبلمان دارند. اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی هستند.

نقاط قوت
  • نزدیک بودن به حرم
  • رایگان بودن اقامت برای کودکان کمتر از 5 سال
  • اینترنت رایگان در لابی
نقاط ضعف
  • نداشتن پارکینگ
  • نداشتن دسترسی آسان افراد کم‌توان و ناتوان
نحوه رزرو
  • تماس تلفنی با هتل زیتون مشهد
    شماره تلفن: 05132561211
  • رزرو اینترنتی از سایت‌های رزرو آنلاین هتل‌ها
  • وبسایت هتل زیتون مشهد

امکانات برای سرو غذا

رستوران و کافی‌شاپ هتل زیتون مشهد، با تنوع و کیفیت مناسب، پذیرای مهمانان عزیز است. علاوه بر این، در نزدیکی هتل رستوران‌ها، فست فودها و کافه‌های زیادی وجود دارد. برای تهیه خوردوخوراک هم سوپری و فروشگاه مواد غذایی در اطراف هتل وجود دارد.

امکانات برای خرید سوغاتی

برای خرید سوغاتی می‌توانید کمتر از 10 دقیقه به بازار رضا در نزدیکی هتل زیتون مشهد بروید. فاصله هتل تا مرکز خرید زیست خاور با ماشین 5 دقیقه است. مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق هم کمتر از 20 دقیقه با هتل فاصله دارد. برای پاساژ گردی و خرید سوغاتی و هدیه، هتل دسترسی خوبی به مراکز خرید دارد.

قوانین و نکات
پذیرش خانم مجرد با مدارک شناسایی
پذیرش زوج‌ها با شناسنامه یا صیغه نامه معتبر (پذیرش با صیغه نامه مختص مهمانان ایرانی است.)


برچسب(ها)
موقعیت(ها)

حمیده قاسمی هستم فارغ تحصیل دانشگاه تهران. چیزیکه باعث شد به نوشتن در وب علاقمند شم علاقه ذاتی من به سرچ کردن و به اشتراک گذاشتنشه. از ادیت تفریحی صفحات ویکیپدیای فارسی و انگلیسی شروع کردم و بعد از یک مدت اینکار رو بصورت حرفه‌ای دنبال کردم. الان درزمینه تولید محتوا بصورت فری‌لنس با شرکت ها همکاری دارم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.