هتل ساینا تهران

26 آذر، 1398
26 آذر، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
هتل ساینا تهران در منطقه اصیل، خوب و البته شلوغ تهران، یعنی خیابان ولیعصر، واقع شده است. با اقامت در این هتل سه ستاره، هم دسترسی‌های خوبی خواهید داشت و هم می‌توانید در اطراف هتل گردش کنید و در دل زندگی تهران فرو بروید. مخصوصاً اگر سفرتان برای کار است، اقامت در هتل ساینا را به شما توصیه می‌کنیم. البته این برای سفرهای غیر کاری هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد چون علاوه بر نزدیکی به مراکز خرید، چندین سینما، فرهنگسرا و پارک ساعی نیز نزدیک شما خواهند بود. گفتنی است که با توجه به اینکه هتل ساینا تهران در سال 1389 ساخته شد، هتلی نوساز محسوب می‌شود. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شویم.
 

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل ساینا تهران

آدرس:
تهران، خیابان ولیعصر، خیابان فتحی شقاقی، بین خیابان چهلستون و یوسف آباد (اسد آبادی)، پلاک 60
راه_دسترسی:
موقعیت مکانی هتل ساینا از نقاط قوت این هتل محسوب می‌شود. هتل ساینا از یک سو به خیابان ولیعصر و از سوی دیگر به خیابان فاطمی راه دارد. همچنین در چند قدمی خیابان مطهری است و به راحتی می‌توانید به بسیاری از نقاط شهر دسترسی پیدا کنید. اگر می‌خواهید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، امکان دسترسی به متروی فاطمی و خطوط بی آرتی نیز برایتان مهیاست. از طرفی به راحتی می‌توانید به بزرگراه شهید گمنام دسترسی داشته باشید.
ساعت ورود:
از ساعت 14:00 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 10:00 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل ساینا تهران هتلی سه ستاره، 5 طبقه، دارای 30 اتاق و سوییت و 65 تخت است. فضای لابی هتل به دلیل عدم استفاده از رنگ‌های گرم اندکی سرد به نظر می‌رسد اما رفتار صمیمی کارکنان هتل این حس را جبران می‌کند. البته برای کسانی که به مدرنیته و معماری امروزی علاقمندند، لابی دلپذیر خواهد بود. اگر به صورت گروهی و با تور سفر می‌کنید، بد نیست بدانید که گنجایش لابی 10 نفر است. همچنین در لابی امکان استفاده از اینترنت وجود دارد. نکته‌ی دیگری که ممکن است برایتان حائز اهمیت باشد این است که هتل ساینا در محدوده‌ی طرح ترافیک قرار دارد. از دیگر امکانات هتل ترانسفر، ترانسفر پول و تبدیل ارز و نیز وجود کافی نت است که می‌توانید در آن فکس بفرستید و از دستگاه فتوکپی استفاده کنید.
 
نقاط قوت
  • موقعیت مکانی مناسب
  • آسانسور
  • صبحانه
  • رستوران و کافی شاپ
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی
  • پارکینگ اختصاصی
  • کافی نت
  • خدمات پزشکی
  •  اقامت رایگان برای کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس
  • در نظر گرفتن امکاناتی برای افرادی با محدودیت‌های حرکتی
نقاط ضعف
  • قرار داشتن در محدوده طرح ترافیک
  • نبود سرویس ایرانی در اتاق‌ها
  • نداشتن امکانات لازم برا پذیرش مهمانان کم توان جسمی
  • قرار داشتن در کنار مدرسه و امکان شنیدن سر و صدای آن در طبقات پایین‌تر

نحوه رزرو
  • تماس با هتل ساینا تهران به شماره 88100042 021
  • رزرو اینترنتی از طریق سایت‌های رزرو هتل
 

امکانات برای سرو غذا

خب حتماً می‌پرسید هتلی به این خوبی برای صرف خوراک چه امکاناتی دارد. از همان وعده‌ی صبحانه شروع می‌کنیم؛ بله صبحانه در اتاق است. برای وعده‌های بعدی و برای صرف میان وعده نیز می‌توانید به رستوران و کافی شاپ هتل مراجعه کنید. مینی‌بار نیز در هتل ساینا در اختیارتان خواهد بود. همچنین برای کسانی که عادت به نوشیدن چای یا قهوه در تمام طول روز دارند، خبر خوب این است که در اتاق چای ساز وجود دارد، بنابراین مجبور نیستید هر بار که هوس چای یا قهوه کردید تا کافی شاپ بروید. با توجه به اینکه در اتاق، یخچال در اختیارتان است، می‌توانید نوشیدنی‌های خنک، میوه و هر خوراک دیگری که تهیه می‌کنید در یخچال نگه دارید. درست مثل اینکه در خانه‌ی خودتان باشید.
البته نیاز به گفتن نیست که در اطراف هتل نیز انتخاب‌های زیادی از رستوران، فست فود و کافی شاپ در اختیارتان است. وقتی به اکتشاف شهر می‌پردازید می‌توانید توقفی کنید و هنگام نوشیدن فنجانی قهوه، به تماشای رفت و آمد ساکنان شهر شلوغ تهران بنشینید.
 

امکانات برای خرید سوغاتی

متاسفانه (یا خوشبختانه) در هتل ساینا فروشگاهی برای خرید سوغاتی وجود ندارد. چرا خوشبختانه؟ چون به بهانه‌ی خرید سوغاتی یا یادگاری هم که شده به سراغ فروشگاه‌ها و مغازه‌ها و مرکز خرید اطراف می‌روید. هر چه باشد در یکی از مرکزی‌ترین محله‌های تهران هستید و هر فروشگاهی که بخواهید پیرامون محل اقامتتان وجود دارد. می‌توانید در خیابان ولیعصر به سمت میدان پایین بروید یا به خیابان فاطمی سری بزنید و خریدهای خود را انجام دهید. هم فال است هم تماشا.

قوانین و نکات
پذیرش خانم مجرد با ارائه‌ی مدارک شناسایی معتبر
پذیرش زوج‌ها با شناسنامه؛ پذیرش با صیغه‌نامه امکانپذیر نیست


آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آسانسور
اینترنت در اتاق
پارکینگ
تلویزیون در اتاق
چای ساز
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)
امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.