هتل سفیر تهران

24 آذر، 1398
24 آذر، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
هتل سفیر تهران در خیابان مفتح قرار گرفته است. این هتل با تم هندی و غذاهای هندی خود شما را به حال و هوای کشور هند نزدیک‌تر می‌کند. هتل سفیر تهران از سال 1390 کار خود را در زمینه پذیرایی از مهمانان پایتخت مجدداً آغاز کرد. این هتل تاکنون میزبان هزاران مسافر و گردشگر بوده و به دلیل تم هندی‌اش نیز در بین مسافران شهرت دارد.

داستان هتل سفیر تهران

 هتل سفیر تهران از قدیمی‌ترین هتل‌های سه ستاره تهران است که در سال 1390 به منظور ارائه خدمات بهتر و باکیفیت‌تر مورد بازسازی قرارگرفت. این هتل که در 3 طبقه ساخته شده، به دلیل رستوران هندی و آشپزهای هندی‌اش شهرت خاصی دارد. البته مدتی است که این هتل به دلیل گارانتی بودن از پذیرش مهمان معذور است و به نظر می‌رسد این شرایط تا اول تیر ماه سال 1399 نیز ادامه داشته باشد.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل سفیر تهران

آدرس:
تهران - میدان هفت تیر - مفتح جنوبی - مقابل ورزشگاه شیرودی - کوچه اردلان
راه_دسترسی:
هتل سفیر تهران در محدوده‌ای واقع شده است که اطراف آن چندین ایستگاه مترو و اتوبوس قرار دارد. به همین دلیل برای اقامت در این هتل لزوماً به خودرو شخصی نیازی نخواهید داشت. علاوه بر این، آدرس و راه دسترسی به این هتل از هر جهت بسیار سر راست است. مستقیم‌ترین راه این است که شما از طریق بلوار مفتح و یا کریم خان زند خود را به مفتح جنوبی برسانید. در این صورت تنها با رسیدن به کوچه اردلان می‌توانید به هتل برسید.
اما به غیر از این مسیر، مسیر دیگری نیز از سمت پارک هنرمندان برای رسیدن به هتل وجود دارد. در این مسیر شما باید از بلوار شهید قرنی وارد کوچه دهقانی شوید. از این کوچه وارد خیابان موسوی شده و پس از آن به سمت خیابان بارفروشان بروید. این خیابان شما را به سمت خیابان ترابی و کوچه اردلان که دقیقاً روبروی پارک است هدایت می‌کند.

ساعت ورود:
از ساعت 14:00 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12:00 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل سفیر تهران پس از بازسازی با 22 اتاق و سوئیت در 3 طبقه ساخته شد. این هتل سه ستاره در مقایسه با سایر هتل‌های سه ستاره تهران امکانات متوسط رو به بالایی ارائه می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به لابی زیبای این هتل با تم هندی، پذیرش 24 ساعته، خدمات لاندری و بیدار باش، نهار در اتاق، پاسیو زیبا و ... اشاره کرد که اقامت شما را در این هتل دلپذیر‌تر خواهد کرد.

نقاط قوت
  • رستوران هندی با سابقه 40 ساله
  • نمای اتاق رو به پاسیو
  • تاکسی سرویس 24 ساعته
  • روم سرویس
  • نزدیکی به ایستگاه‌های وسایل نقلیه عمومی
  • نزدیک بودن به تاتر ایرانشهر
نقاط ضعف
  • کمبود تنوع غذا در رستوران
  • نداشتن کافی شاپ
  • سرویس دهی نیاز به بهبود دارد
  • کیفیت صبحانه نیاز به بهبود دارد
  • قرار داشتن در مسیر پر ترافیک
  • نداشتن پارکینگ
نحوه رزرو
  • تماس تلفنی با هتل به شماره 02188825701
  • اینستاگرام هتل سفیر تهران
  • رزرو اینترنتی از طریق سایت‌های رزرو آنلاین هتل

امکانات برای سرو غذا

اگر شما هم عاشق غذاهای تند و هندی باشید، رستوران هتل قطعاً انتخاب بسیار خوبی برای شماست. اما اگر به هر دلیلی تمایلی به خوردن غذاهای رستوران هتل نداشتید، می‌توانید به رستوران دیزی تنوری و یا رستوران ایرانشهر که در نزدیکی این هتل است یا کافه رستوران‌های اطراف پارک هنرمندان سری بزنید و از غذاهای متنوع آن‌ها لذت ببرید.

امکانات برای خرید سوغاتی

برای خرید سوغاتی در این هتل سه ستاره هنوز غرفه یا فروشگاهی موجود نیست. اما خوشبختانه نزدیک بودن به ایستگاه‌های وسایل نقلیه عمومی محدودیتی از نظر انتخاب یک فروشگاه مناسب برای شما ایجاد نمی‌کند. البته به فاصله یک کیلومتری این هتل نیز در سمت پارک هنرمندان تعدادی فروشگاه برای خرید سوغاتی وجود دارد.
 
قوانین و نکات
هزینه برای اقامت کودکان زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان
پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته به همراه ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین و نامه از اداره اماکن، امکان پذیر است.
پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
هتل تا اول تیر ماه سال 1399 گارانتی می‌باشد و از پذیرش مهمان معذور می‌باشد.
رزرو اینترنتی از طریق سایت‌های رزرو آنلاین هتل


آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آسانسور
اینترنت در اتاق
روم‌سرویس

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از وقتی یادم میاد خوندن همه چیو دوست داشتم از سر در مغازه ها تا مطالب وبسایت های مختلف. ترجمه چیزایی که میخوندم رو از دوران دانشجویی شروع کردم. از ترجمه مطالب دیگران رسیدم به نوشتن مطالب خودم توی سایت های مختلف و انقدر از این کار لذت میبرم که اصلا نفهمیدم چجوری بیشتر از هزار تا مطلب تو دو سال گذشته نوشتم. هنوز در حال یادگیریم و دوست دارم چیزای جدیدو امتحان کنم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.