هتل سنتی عماد نظام فردوس

7 آذر، 1398
19 تیر، 1399
مدت مطالعه: 4 دقیقه
اگر اهل کویرگردی باشید، حتما از کویرهای بکر و ناب خراسان هم اطلاع دارید. هتل سنتی عماد نظام در شهر فردوس خراسان با ترکیب معماری سنتی و مدرنش، از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در فردوس است. این هتل در سال 1389 افتتاح شده و به خاطر تنوع اتاق‌ها با معماری مخصوص مناطق کویری از محبوب‌ترین هتل‌های سنتی این منطقه است.
آدرس:
خراسان جنوبی، شهر فردوس، انتهای بلوار امام رضا، هتل سنتی عماد نظام فردوس
راه_دسترسی:
مزیت خوبی که هتل سنتی عماد نظام فردوس دارد، قرارگیری‌اش در داخل شهر و نزدیک ترمینال است. البته خود هتل و اطراف آن هم امکانات رفاهی مناسبی دارد.برای دسترسی به هتل سنتی عماد نظام فردوس، لازم است بلوار امام رضا را به سمت ترمینال طی کنید تا در نزدیکی میدان، هتل را ببینید. قرار گرفتن هتل در داخل شهر این امکان را به شما می‌دهد که از انواع وسایل نقلیه‌ی عمومی برای رفتن به هتل سنتی عماد نظام فردوس استفاده کنید. از مزایای دیگر راه دسترسی به هتل سنتی عماد نظام فردوس این است که تقریبا هیچ‌گاه ترافیکی در این محدوده دیده نمی‌شود.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل سنتی عماد نظام فردوس

خیلی از کسانی که ایران‌گردی می‌کنند، دنبال اقامت در هتلی با طراحی سنتی هستند که امکانات خوبی هم داشته باشد. هتل سنتی عماد نظام هم دقیقا همین ویژگی‌ها را دارد. نزدیکی به دیدنی‌های داخل شهر فردوس از دیگر مزیت‌هایی است که این هتل دارد.اتاق‌های این مجموعه از لحاظ چیدمان و تعداد نفرات، تنوع بالایی دارند و سرویس خواب آن‌ها به صورت تخت‌خواب است. ساختمان هتل دو طبقه است و 26 اتاق دارد اما علاوه بر این اتاق‌ها 10 کلبه‌ی چوبی نیز در محوطه قرار داده شده که طراحی بسیار زیبایی دارند. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در راهرو قرار داده شده و بعضی واحد‌ها سرویس بهداشتی اختصاصی دارند. با این حال، حمام تمامی واحد‌ها اختصاصی است.
نقاط قوت
  • پرسنل مجرب و مسلط به زبان انگلیسی
  • قرار گرفتن در داخل شهر فردوس
  • سالن چند منظوره
  • فضای بازی کودکان
  • اینترنت رایگان در لابی
  • فروشگاه صنایع دستی
نقاط ضعف
  • سر و صدای زیاد هنگام برگزاری مراسم
نحوه رزرو
  • رزرو تلفنی از طریق تماس با شماره‌ی 05632731200
  • رزرو از طریق سایت‌های رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه

امکانات سرو غذا

 در طول اقامت خود در هتل سنتی عماد نظام فردوس، گزینه‌های زیادی برای تهیه‌ی غذا دارید. این هتل سنتی، هم رستوران و هم کافی‌شاپ دارد و غذا‌های متنوع سنتی با کیفیت بالا و در محیط زیبا و با صفایی سرو می‌شوند. حوض و آب‌نمای آبی رنگ هتل سنتی عماد نظام فردوس، به این مجموعه طراوت و صفای زیادی می‌دهد. اگر تمایل دارید می‌توانید از سایر رستوران‌های سطح شهر فردوس نیز برای تهیه‌ی غذا استفاده کنید.

امکانات خرید سوغاتی

هتل سنتی عماد نظام فردوس فروشگاه کوچکی برای فروش صنایع دستی دارد که در آن انواع مجسمه و عروسک‌‌های بامزه با پوشش محلی خراسانی به فروش می‌رسد. اگر تمایل دارید که از خوراکی‌های معروف خراسان به عنوان سوغاتی استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما تهیه‌ی عناب، زرشک یا زعفران است.
قوانین و نکات
هزینه‌ی اقامت کودکان زیر 7 سال رایگان است.
پذیرش خانم تنها با ارائه‌ی مدرک شناسایی معتبر و شناسنامه‌ی عکس‌دار انجام می‌شود.
پذیرش زوجین با صیغه‌نامه‌ی معتبر ممکن است.
سرویس خواب نفر اضافه به صورت کف‌خواب است.
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آب رایگان
امکان شارژ وسایل الکترونیکی
پارکینگ
تلویزیون در اتاق
حمام
دراور
دمپایی
دیجیتال
رخت‌آویز
روم‌سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم تهویه مطبوع
سیستم گرمایش و سرمایش
صندوق امانات در اتاق
کمد لباس
گرمایش
لوازم بهداشتی
مبلمان

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

دوستام کیان صدام می‌کنن. عاشق موسیقی‌های سنگین و زیبایی‌های پیچیده هستم،‌ به خاطر همین سفر جذبم می‌کنه. چون یه فرآیند طولانی و دقیقه؛ باعث می‌شه برای یه مدت نامعلومی وارد داستان‌ها و درگیری‌های غیر قابل پیش‌بینی بشی. دانشجوام و درگیر کتاب، پرخور و درگیر غذا، شاداب و درگیر عشق. می‌نویسم تا تجربه‌ها و نظراتم را به بقیه به اشتراک بذارم می‌دونم که به درد می‌خوره.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.