هتل فرید تبریز

4 دی، 1398
4 دی، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
هتل فرید تبریز هتل آپارتمانی حرفه‌ای است که به تازگی کار خود را در امر پذیرایی از مهمانان شهر تبریز آغاز کرده است. این هتل هم زمان با شروع سال 98 یعنی در ماه فروردین شروع به کار کرد. هرچند هتل فرید تبریز یک هتل آپارتمان است، اما امکانات آن در حد یک هتل سه ستاره بوده و بیشتر نیز با هتل‌هایی در این رده مقایسه می‌شود. علاوه بر امکانات قابل قبول، موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب نیز از دیگر ویژگی‌های این هتل هستند که باعث شده در مدت کوتاه فعالیت خود در میان مسافران شهر تبریز طرفدار زیادی پیدا کند. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.

داستان هتل فرید تبریز

شهر تبریز به عنوان مرکز استان آذربایجان شرقی و مکانی پر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، از توریستی‌ترین شهرهای این استان است. هرچند تاکنون هتل‌های بسیاری برای پذیرایی از حجم بالای توریست در این شهر ساخته شده است. اما وجود هتلی با امکانات خوب و در عین حال  با قیمت مناسب همیشه برای شهرهای توریستی مانند تبریز لازم است. به همین دلیل در سال 1398 هتل فرید تبریز افتتاح شد تا بتواند با کیفیت بالا و قیمت قابل قبولی از مهمانان تبریز پذیرایی کند.
آدرس:
تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، خیابان والمان، پلاک 72
راه_دسترسی:
از بزرگ‌ترین مزایای هتل فرید تبریز که برای بسیاری از گردشگران نیز اهمیت زیادی دارد، نزدیک بودن هتل به جاهای دیدنی تبریز مانند ارگ علیشاه است. در واقع شما با اقامت در این هتل تنها چند کوچه با ارگ علیشاه فاصله خواهید داشت.
هتل فرید تبریز تقریباً در مرکز این شهر قرار دارد. به همین دلیل نیز دسترسی به آن بسیار ساده است. برای دسترسی به هتل فرید از سمت راه آهن تنها کافی است وارد بولوار 22 بهمن شده و مسیر را به سمت خیابان امام خمینی ادامه دهید. این خیابان شما را به خیابان شریعتی جنوبی خواهد رساند. در این خیابان نیز پس از کوچه آرک در سمت چپ خود به خیابان والمان خواهید رسید. هتل فرید در ابتدای این خیابان قرار دارد.
برای رفت و آمد با اتوبوس و مترو نیز مشکلی نخواهید داشت. زیرا خط بی آر تی از همان میدان راه آهن تا ابتدای خیابان شریعتی شما را همراهی می‌کند. نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو نیز ایستگاه‌های قونقا و میدان ساعت هستند که هر دو فاصله یکسانی با خیابان شریعتی جنوبی دارند. پس از پیاده شدن در این ایستگاه‌ها می‌توانید از تاکسی‌های خیابان امام استفاده کنید.
مسیر دسترسی از فرودگاه کمی طولانی‌تر است. شما باید از بولوار شهید بابایی وارد بولوار آذربایجان شده و پس از رد کردن چای کنار وارد خیابان نیروهوایی شوید. این بولوار شما را به خیابان امام خمینی می‌رساند. از  اینجا نیز مانند بالا مسیر را ادامه دهید.

ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل فرید تبریز هتلی است که در 6 طبقه ساخته شده است. در هر طبقه از این هتل نیز 5 باب اتاق وجود دارد و در مجموع این هتل 30 واحد اقامتی برای پذیرایی از مهمانان خود دارد. هتل فرید تبریز با امکانات بسیار خوبی که ارائه می‌دهد، در زمره هتل‌های 3 ستاره قرار می‌گیرد. خدماتی مانند تاکسی سرویس 24 ساعته، روم سرویس، خدمات لاندری، تبدیل ارز، خدمات تهیه بلیط و... این هتل را از سایر هتل آپارتمان‌های تبریز متمایز می‌کند.
نقاط قوت
  • نورگیر و چشم انداز بسیار خوب اتاق‌ها
  • موقیعت جغرافیایی خوب
  • اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی
  • اقامت رایگان برای کودکان زیر 5 سال
  • کارکنان خوش برخورد
  • لوازم نو در اتاق‌ها
  • داشتن پارکینگ مسقف
نقاط ضعف
  • کیفیت پایین صبحانه
  • برخی اتاق‌ها نیاز به تعمیر دارند
  • نبود توالت فرنگی در اتاق‌ها
  • نبود چای ساز در اتاق‌ها
  • نبود اسپیلت در اتاق‌ها
نحوه رزرو
  • تماس با شماره تلفن 04135533020
  • وبسایت هتل فرید
  • رزرو اینترنتی از طریق وبسایت های رزرو آنلاین هتل

امکانات برای سرو غذا

برای سرو غذا در هتل فرید تبریز می‌توانید از رستوران آن که در طبقه همکف واقع شده است استفاده کنید. برای وعده نهار از ساعت 12:30 تا 16 و برای وعده شام از ساعت 20 الی 23 رستوران آماده پذیرایی از شماست. هم چنین برای صرف یک عصرانه می‌توانید از ساعت 10 صبح تا 24 به کافی شاپ هتل بروید. اگر دوست دارید رستوران‌های بیرون هتل را نیز امتحان کنید جای نگرانی نیست. خوشبختانه در چند قدمی این هتل کافه رستوران‌های فراوانی یافت می‌شود. علاوه بر این، در خیابان شریعتی جنوبی و امام خمینی نیز رستوران‌های معروف تبریز را می‌توانید پیدا کنید.

امکانات برای خرید سوغاتی

هرچند در داخل این هتل نمایشگاه یا فروشگاهی برای خرید سوغاتی نیست، اما موقعیت بسیار خوب هتل باعث شده دسترسی شما به مراکز خرید خوب شهر بسیار آسان باشد. مرکز خرید والمان تنها چند قدم با هتل فرید فاصله دارد. علاوه بر این، در خیابان شریعتی جنوبی نیز چند مرکز خرید دیگر وجود دارد.
قوانین و نکات
هتل آپارتمان فرید از پذیرش صیغه نامه معذور می‌باشد.
پذیرش خانم تنها در صورت رزرو گروهی، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان پذیر است.
برخی از اتاق‌های هتل فرید فاقد پنجره می‌باشند و تنها نورگیر دارند.



آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آسانسور
اینترنت در اتاق
پارکینگ
روم‌سرویس
سیستم گرمایش و سرمایش
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از وقتی یادم میاد خوندن همه چیو دوست داشتم از سر در مغازه ها تا مطالب وبسایت های مختلف. ترجمه چیزایی که میخوندم رو از دوران دانشجویی شروع کردم. از ترجمه مطالب دیگران رسیدم به نوشتن مطالب خودم توی سایت های مختلف و انقدر از این کار لذت میبرم که اصلا نفهمیدم چجوری بیشتر از هزار تا مطلب تو دو سال گذشته نوشتم. هنوز در حال یادگیریم و دوست دارم چیزای جدیدو امتحان کنم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.