هتل قصر زنجان

3 دی، 1398
3 دی، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
زنجان، شهر ساخته‌ی دست اردشیر بابکان که محلی‌ها هنوز نام اصلی آن یعنی زنگان را به‌کار می‌برند، از مهم‌ترین شهرهای جاده‌ی ابریشم بوده و همیشه کاروانسراها و هتل‌های زیادی در این شهر فعال بوده‌اند. هتل قصر زنجان از هتل‌های مهم و در دسترس زنجان است که به دلیل موقعیت مکانی بی‌نظیر و قیمت مناسب خود همیشه مورد استقبال مسافران زنجان بوده است. هتل قصر زنجان در سال 1384 در حالی افتتاح گردید که نیاز به وجود هتلی در نزدیکی بازار سنتی و میدان قدیمی شهر به خوبی حس می‌شد.


از هتل قصر زنجان تا بعضی جاهای دیدنی زنجان مثل بازار تاریخی زنجان و رخت‌شوی‌خانه و موزه‌ی باستان‌شناسی این شهر فاصله‌ی چندانی نیست و مسافران هتل قصر زنجان نیازی به سوار شدن به تاکسی ندارند. علاوه بر این با اقامت در هتل قصر زنجان که هتلی 2 ستاره است می‌توان به مقدار زیادی در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کرد.


آدرس و راه‌های دسترسی به هتل قصر زنجان

آدرس:
خیابان امام، سبزه میدان
راه دسترسی:
رفتن به شهر زنجان از هرجای ایران، به دلیل وجود ایستگاه راه آهن از آسان‌ترین کارهاست. کافی‌ست سوار قطارهای پر رفت و آمد شهر زنجان شوید و از خروجی راه آهن زنجان تا هتل قصر زنجان کمتر از 2 کیلومتر راه دارید. فاصله‌ی هتل قصر زنجان تا فرودگاه این شهر نیز کمتر از نیم ساعت و حدود 18 کیلومتر است. روش دیگر سفر به زنجان و هتل قصر زنجان از تهران، آسان‌ترین روش ممکن است؛ از ترمینال غرب تهران در پونک سوار اتوبوس‌های مجهز زنجان شوید و با قیمتی بسیار کم 4 ساعت بعد در ترمینال مسافربری زنجان پیاده شوید. از اینجا تا هتل قصر زنجان فقط یک ربع فاصله دارد. اگر با ماشین شخصی نیز سفر می‌کنید بعد از رسیدن به شهر زنجان کافی‌ست بلوار بزرگ شهید بهشتی را پیدا کنید و خود را به سبزه میدان یا میدان انقلاب برسانید. هتل قصر زنجان کمی جلوتر در خیابان امام است. از آنجا که هتل قصر زنجان پارکینگ اختصاصی ندارد بهتر است ماشین خود را در پارکینگ‌ها عمومی اطراف پارک کنید.
ساعت ورود:
از ساعت 14:00 هر روز
ساعت خروج:
 تا ساعت 12:00 هر روز

مشخصات کلی هتل قصر زنجان

امکانات تمام 20 اتاق هتل قصر زنجان با توجه به استانداردهای هتل‌های 2 ستاره قابل قبول هستند، تمام اتاق‌های هر دو طبقه‌ی هتل قصر زنجان دارای تلویزیون و یخچال و سرویس بهداشتی اختصاصی ایرانی و فرنگی می‌باشند. اگر 2 پله‌ی مرتفع ورودی هتل قصر زنجان نبود می‌شد گفت هتلی مناسب برای رفت و آمد ویلچر است اما متاسفانه در قسمت ورودی رمپ وجود ندارد.

نقاط قوت
  • اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها
  • موقعیت مکانی عالی
نقاط ضعف
  • عدم وجود پارکینگ
  • سرعت متوسط اینترنت
  • عدم رعایت نظافت در اتاق‌ها
نحوه رزرو
  • مراجعه حضوری به قسمت پذیرش هتل قصر زنجان
  • تماس تلفنی با هتل قصر زنجان به شماره تلفن: 0243363001-02433363002
  • رزرو اینترنتی از سایت‌های رزرو آنلاین اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی و هتل‌ها

امکانات برای سرو غذا

رستوران هتل قصر زنجان با ظرفیت 30 نفر در طبقه همکف این هتل قرار دارد و مسافران می‌توانند وعده‌های شام و ناهار را در این رستوران میل کنند.
ساعت سرو ناهار: 12 تا 17
ساعت سرو شام: 20 تا 23
علاوه بر رستوران، کافی‌شاپ و سالن صبحانه‌خوری هتل قصر زنجان نیز در در طبقه همکف قرار دارد.
ساعت سرو صبحانه: 7:30 تا 9

امکانات برای خرید سوغاتی

با اینکه هتل قصر زنجان بوتیک مخصوص خرید سوغاتی ندارد اما با چند دقیقه پیاده‌روی به راحتی می‌توانید به بازار سنتی زنجان که مهد سوغات زنجان است برسید؛ سوغاتی‌هایی مثل چاقوهای دست‌ساز زنجانی و پارچه‌های ملیله‌کاری و فرش‌های گران‌بها و خوراکی‌هایی مثل نان اردگی و شیرین شستی خوشمزه.


قوانین و نکات
پذیرش خانم مجرد فقط با شناسنامه و کارت ملی
پذیرش زوج‌ها فقط با شناسنامه یا صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته
امکان رزرو اینترنتی از سایت‌های رزرو آنلاین اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی و هتل‌ها

آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

تلویزیون در اتاق
سرویس بهداشتی فرنگی
صندوق امانات در اتاق
مینی بار با هزینه

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

استاد درست‌نویسی عالم هستم؛ ملکه‌ی سفر بروها و قصه‌نویسان جهانم، این‌جا هم از سفر می‌نویسم و متعلقاتش، باشد که چراغی باشد بر راه مسافری

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.