هتل مرمر مشهد

26 آذر، 1398
26 آذر، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
هتل مرمر مشهد در نزدیکی حرم امام رضا در مشهد قرار دارد. این هتل 2 ستاره و نوساز، از سال 1394 با امکانات رفاهی مناسب پذیرای گردشگران و زائران عزیز است. از این هتل مجلل می‌شود با 10 دقیقه پیاده‌روی به حرم رسید. کارکنان مجرب و آموزش‌دیده هتل، اقامتی دلپذیر و خاطره‌انگیز را در محیطی زیبا و آرام برایتان رقم می‌زنند. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.

داستان هتل مرمر مشهد

هتل مرمر مشهد با هدف تأمین آسایش و رفاه گردشگران و زائران مشهدی افتتاح شد. تلاش کل مجموعه در این چند سال کسب رضایت مهمانان و ارائه بهترین خدمات به آنان بوده است. محیط زیبا و دنج هتل با خدماتی شایسته و امکانات خوب، نوید اقامتی به‌یادماندنی را می‌دهد.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل مرمر مشهد

آدرس:
خیابان امام رضا، امام رضا 8، بعد از چهارراه سوم
راه دسترسی:
اگر از حرم بخواهید به هتل مرمر بروید، بهتر است از سمت باب الرضا حرم وارد خیابان امام رضا شوید. بعد از چند دقیقه به خیابان امام رضا 8 می‌رسید. بعد از طی کردن حدود 300 متر هتل را خواهید دید.
هتل در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد. برای استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، ایستگاه‌های مترو و اتوبوس در نزدیکی هتل در دسترس هستند. فاصله فرودگاه، راه‌آهن و پایانه مسافربری تا هتل کمتر از 20 دقیقه است.
ساعت ورود:
از ساعت 14:00 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12:00 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل مرمر مشهد با 10 طبقه و ظرفیت حدود 120 نفر، به شایستگی از گردشگران داخلی و خارجی میزبانی می‌کند. اتاق‌های هتل دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هستند. سرویس نفر اضافه به‌صورت تخت است. اتاق‌ها حمام و سرویس بهداشتی، یخچال، تلویزیون و مبلمان دارند. در اتاق‌ها هر دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی تعبیه شده است.

نقاط قوت
  • نزدیکی به حرم
  •  اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها
  • رایگان بودن اقامت برای کودکان کمتر از 3 سال
  • دسترسی آسان برای افراد کم‌توان و ناتوان
نقاط ضعف
  • نداشتن پنجره در بعضی از اتاق‌ها

نحوه رزرو

امکانات برای سرو غذا

در رستوران هتل مرمر مشهد انواع غذاهای ایرانی، خارجی و فست فود سرو می‌شود. رستوران سنتی هتل هم در فضایی زیبا و دل‌نشین، به گرمی از مهمانان پذیرایی می‌کند. در کافی‌شاپ هتل می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را نوش جان کنید.
علاوه بر این‌ها، در نزدیکی هتل رستوران‌ها و کافه‌های زیادی وجود دارد.

امکانات برای خرید سوغاتی

هتل مرمر مشهد بسیار نزدیک به بازار رضا و بازار 17 شهریور است. برای خرید سوغات مشهد علاوه بر بازار می‌توانید به پاساژها و مراکز خرید مشهد هم سر بزنید. مرکز خرید زیست خاور با ماشین حدود 15 دقیقه از هتل فاصله دارد.


قوانین و نکات
پذیرش خانم مجرد با مدارک شناسایی
پذیرش زوج‌ها با شناسنامه یا صیغه نامه معتبر
لزوم رزرو پارکینگ در هنگام رزرو اتاق

آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

پارکینگ

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

حمیده قاسمی هستم فارغ تحصیل دانشگاه تهران. چیزیکه باعث شد به نوشتن در وب علاقمند شم علاقه ذاتی من به سرچ کردن و به اشتراک گذاشتنشه. از ادیت تفریحی صفحات ویکیپدیای فارسی و انگلیسی شروع کردم و بعد از یک مدت اینکار رو بصورت حرفه‌ای دنبال کردم. الان درزمینه تولید محتوا بصورت فری‌لنس با شرکت ها همکاری دارم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.