هتل مروارید خزر

27 آذر، 1398
27 آذر، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
هتل مروارید خزر، اقامتگاهی مجلل و دنج است که در یکی از بهترین مناطق ساحلی دریای خزر با فضایی بی‌نظیر و چشم‌نواز ساخته شده. این اقامتگاه در سال 1385 ساخته و در سال 1395 با هدف بهسازی برخی از واحدهای اقامتی بازسازی شد. با اقامت در این هتل می‌توانید ساعت‌ها به تماشای پرواز مرغ‌های دریایی بر فراز امواج دریا بنشینند و نسیم خنک دریا را احساس کنند و سرمست شوید.برای آشنایی بیشتر با این هتل با اسمارتیز همراه باشید.
آدرس:
مازندران، کیلومتر 14 جاده محمودآباد به نور، بین شهرک آرامشهر و آکامشهر
راه دسترسی:
این اقامتگاه در نزدیکی استراحتگاه شاهقلی و در کرانه آب‌های نیلگون خزر واقع شده. محل هتل در حاشیه ساحلی نزدیک به جاده محمودآباد به نور (مسیر آسفالته جاده دو بانده امام خمینی) است. پیشنهاد ما استفاده از وسایل نقلیه شخصی نظیر خودروهای سواری یا تاکسی‌ها، جهت دسترسی به محل دقیق هتل است. زیرا هم از طبیعت میان راهی حظ وافر می‌برید و هم باید قید وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس‌های شهری را در مسیرهای میان شهری زد. اگر بخواهید از سمت آمل به محل اقامت ملحق شوید باید از طریق بزرگراه محمودآباد-نور که در نهایت مسیر به جاده امام خمینی متصل می‌شود اقدام به حرکت کنید. مسیر سر راستی که بعد از بوستان نشاط و بستنی نعمت، به هتل مروارید می‌رسد.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی اقامتگاه  

هتل مروارید خزر، هتلی پنج ستاره است که 32 باب سوئیت این هتل در ساختمانی سه طبقه واقع شده‌ و لازم به ذکر است که این ساختمان فاقد آسانسور می‌باشد. لذا عبور و مرور و دستیابی به طبقات فوق برای معلولین ویلچری و سالمندان امری دشوار به نظر می‌رسد. 22 واحد ویلایی هتل مروارید خزر در محوطه قرار دارند و با برخورداری از امکانات پیشرفته و طراحی به صورت همکف و دوبلکس، آماده پذیرایی از مسافران می‌باشد. هتل مروارید خزر ایزدشهر در نزدیکی ساحل دریای خزر قرار دارد و مهمانان گرامی می توانند اوقات خوشی را در ساحل دریا سپری نمایند. همچنین بعضی از واحدهای هتل مروارید محمودآباد دارای چشم انداز زیبایی از دریا می باشند که منظره‌هایی رویایی را به قاب نگاه میهمانان هدیه می‌دهند.
نقاط قوت
  • دارای چشم‌انداز خیره‌کننده و مشرف بر دریا
  • دارای سالن بیلیارد و زمین تنیس برای تفریح عموم مسافران
  • اقامت رایگان برای کودکان زیر 7 سال
  • پارکینگ رایگان برای ویلاها یک ماشین جنب هر ویلا و پارکینگ سوئیت‌ها واقع در محوطه هتل(هر سوئیت یک ماشین)
نقاط ضعف
  • ممنوعیت طبخ غذا در کلیه واحدهای اقامتی
  • موجود بودن استخر در هتل فقط در ایام تابستان و قابلیت استفاده برای افراد زیر 12 سال 
نحوه رزرو
  • شماره تلفن برای رزرو اتاق در هتل: 1144538121
  • از طریق سایت‌های آنلاین رزرو هتل

امکانات برای سرو غذا

به یاد داشته باشید که پخت و پز در واحدهای اقامتی هتل مروارید خزر به طور کلی ممنوع است اما از بابت وعده‌های صبحانه هتل دلتان قرص باشد. سالن صبحانه‌خوری واقع در محوطه هتل هر روز از ساعت 8 تا 10 صبح آماده ارائه سرویس برای بوم‌گردان گرامی می‌باشد. کافی شاپ ساحلی آلباتروس واقع در محوطه هتل نیز از ساعت 8 صبح تا 11 شب از شما پذیرایی خواهد کرد. همچنین رستوران و غذاخوری لاریسا نیز با وعده‌های لذیذ و منوی متنوع برای صرف نهار و شام شما گزینه مناسبی می‌باشد.

امکانات برای خرید سوغاتی

سوغاتی‌های بسیاری وجود دارد که می‌تواند یادگاری شیرین از سفرتان به نور و محمودآباد باشد. صنایع دستی معمول و خوراکیجات مازنی نسخه‌های مناسبی برای این امر می‌باشند. در محمودآباد مراکز خرید و فروشگاه‌های محلی متعددی برای خرید سوغاتی وجود دارد. از جاجیمچه‌های رنگی فروشگاه‌های محلی و ظروف سفالی رنگارنگی که جلوه مطبوعی برای دکور دارند، گرفته تا عسل کوهی و انواع ترشی‌ها، شیرینی‌هایی مانند قماق و برنجک‌های تردی که در نواحی مختلف مازندران تهیه می‌شود.

قوانین و نکات
هزینه برای اقامت کودکان زیر 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و بالای 4 سال نفر اضافه محاسبه می‌شود
 پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی نامه از اداره اماکن، کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.
استعمال دخانیات در واحدهای اقامتی این هتل ممنوع می‌باشد و در صورت مشاهده برخورد می‌گردد.

آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

پارکینگ
تلویزیون در اتاق
سیستم گرمایش و سرمایش
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)
امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 1 2 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.