هتل نوروز مریوان

1 دی، 1398
1 دی، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
هتل نوروز در سال 1384 تاسیس شد و در سال 1397 برای ارتقای خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در شهر زیبا و خوش آب و هوای مریوان قرار دارد. شاید شما همیشه برای عوض کردن آب و هوا سری به شمال می‌زنید؛ اما بد نیست این‌بار به مریوان سفر کنید تا با زیبایی‌های جدیدی آشنا شوید. نگران محل اقامتتان هم نباشید؛ هتل نوروز مریوان با امکانات رفاهی مناسب در خدمت شماست تا نگذارد در طول اقامت آب در دلتان تکان بخورد.
آدرس:
مریوان، بلوار ارشاد، میدان نوروز، ضلع شرقی، هتل نوروز
راه_دسترسی:
موقعیت هتل نوروز مریوان به‌گونه‌ای است که دستیابی به مرکز شهر به سادگی انجام می‌گیرد. بنابراین اگر به مرکز شهر مریوان بروید خیلی زود هتل را پیدا خواهید کرد. دریاچه زریوار نیز از جاهای معروف مریوان است که اگر پیدایش کردید، تنها باید 5.6 کیلومتر راه طی کنید تا به هتل برسید.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل


هتل نوروز مریوان 5 طبقه و 28 باب اتاق و سوئیت دارد. اتاق‌های هتل شامل اتاق دوتخته، سه‌تخته، چهارتخته، سوئیت یک‌خوابه‌ی چهارنفره و سوئیت دو‌خوابه‌ی پنج نفره است. از امکانات کلی هتل می‌توان به پارکینگ، آسانسور، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات و سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو اشاره کرد. خدمات این هتل سه‌ستاره هم شامل خدمات بیدار باش، فکس، اتاق چمدان و فتوکپی می‌شوند.
هتل نوروز مریوان دارای لابی است که این لابی از مبل و میز بهره می‌برد و مکان مناسبی است برای استراحت نیم‌روزی یا قرار ملاقات‌هایتان. داخل اتاق و لابی این هتل به اینترنت هم دسترسی خواهید داشت که ویژگی بسیار محبوبی است؛ زیرا این روزها زندگی بدون اینترنت سخت شده است.
از دیگر امکانات خوبی که هتل به طور خاص دارد می‌توان سالن همایش، اتاق جلسات و سالن پذیرایی را نام برد. همچنین هتل پارکینگی غیرمسقف در محوطه دارد که می‌تواند 28 ماشین را در خود جای دهد. فضای بیرونی هتل هم به صورت فضای سبز است که موجب ایجاد حس آرامش در ساکنان هتل خواهد شد و همچنین مکانی مناسب برای تفریح است.
نقاط قوت
  • دسترسی آسان به جاهای دیدنی و مراکز خرید
  • برخورداری از پارکینگ
  • سرویس اینترنت
  • صندوق امانات
  • آنتن مرکزی
نقاط ضعف
  • نداشتن روم سرویس
  • نداشتن استخر
  • عدم برخورداری از ترانسفر فرودگاهی
  • نداشتن سالن ورزشی
  • نداشتن فروشگاه
  • نداشتن پاور سوییچ
نحوه رزرو
  • از طریق تماس با شماره تلفن: 08734602930
  • رزرو آنلاین از سایت‌های رزرو هتل

امکانات برای سرو غذا

هتل نوروز مریوان رستوران، کافی شاپ و سالن صبحانه‌خوری دارد. بنابراین می‌توانید تمامی وعده‌های غذایی خود را در هتل صرف کرده و تنها برای خرید و گردش از هتل خارج شوید. سالن صبحانه‌خوری در طبقه همکف واقع شده است و ظرفیت 60 نفر را دارد؛ این سالن از ساعت 7:30 الی 9:30 مشغول سرو صبحانه است.
 کافی شاپ هتل هم در سالن صبحانه‌خوری واقع شده و به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند. بنابراین حتی اگر دیروقت به هتل بازگشتید هم می‌توانید مدتی در کافی شاپ به تمدد اعصاب بپردازید.  

امکانات برای خرید سوغاتی

هتل نوروز مریوان فروشگاه و غرفه‌ای برای خرید ندارد. اما مزیت مهم هتل نزدیکی به مرکز شهر و مراکز خرید است که در آنجا می‌توانید به‌سادگی هم سوغاتی بخرید و هم یادگاری‌هایی از مریوان به شهرتان ببرید.

قوانین و نکات
هزینه اقامت کودکان زیر 10 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و بالای 10 سال نفر اضافه محسوب خواهد شد.
پذیرش خانم‌های تنها، با ارائه مدارک شناسایی معتبر و نامه از اماکن انجام خواهد شد.
پذیرش زوجین با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار و یا صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته انجام می‌گیرد.
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آسانسور
پارکینگ
سیستم گرمایش و سرمایش
صندوق امانات در اتاق

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

مژگان هستم 21 ساله؛کتاب زیاد می‌خونم و مطلب زیاد می‌نویسم، در مورد همه چی! برای خودم و برای کار. رشته‌ام کامپیوتره اما همیشه به ادبیات علاقه داشتم. بقیه علایقم هم رانندگی، خرید، سفر و یه سری چیزای دیگه‌اس.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.