هتل نور مشهد

26 آذر، 1398
26 آذر، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
هتل نور در شهر مشهد در فاصله 5 دقیقه‌ای از حرم امام رضا قرار دارد. این هتل 3 ستاره با طراحی زیبا و شیک، با اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز از سال 1385 میزبان گردشگران و زائران عزیز است. هتل با ارائه خدمات مناسب و امکانات عالی، اقامتی دلپذیر را برایتان رقم خواهد زد. با اسمارتیز همراه باشید تا با هتل نور مشهد بیشتر آشنا شوید.

داستان هتل نور مشهد

هتل نور مشهد در سال 1396 برای ارتقا کیفیت خدمات، اقدام به بازسازی بخش‌های مختلف هتل کرد. مدیران و کارکنان هتل همواره در تلاش هستند تا رضایت مهمانان را با میزبانی شایسته و رعایت اصول هتلداری جلب کنند.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل نور مشهد

آدرس:
مشهد، خیابان خسروی نو، نبش شهید اندرزگو 17
راه_دسترسی:
اگر از حرم امام رضا بخواهید به هتل برسید باید از درب باب الجواد حرم امام رضا، وارد کوچه مسجد ملاحیدر شوید. سپس مسیر را در خیابان اندرزگو ادامه دهید تا به هتل برسید. کل مسیر حرم تا هتل را می‌توانید با 5 دقیقه پیاده‌روی طی کنید.
برای استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی ایستگاه‌های مترو سعدی و شهدا در نزدیکی هتل قرار دارند.
فاصله هتل تا فرودگاه مشهد، حدود 25 دقیقه، تا راه‌آهن کمتر از 10 دقیقه و تا پایانه مسافربری کمتر از 15 دقیقه است.
ساعت ورود:
از ساعت 14:00 هر روز
ساعت خروج:
 تا ساعت 12:00 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل نور مشهد با 4 طبقه و 87 واحد اقامتی شامل اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، سه تخته، آپارتمان یک خوابه چهار تخته و پنج تخته، آپارتمان دو خوابه شش تخته و آپارتمان سه خوابه هفت تخته در خدمت مهمانان است. اتاق‌ها حمام و سرویس بهداشتی، یخچال، تلویزیون و مبلمان دارند. آپارتمان‌ها دارای سالن نشیمن و آشپزخانه بدون امکان پخت‌وپز هستند. سرویس نفر اضافه در صورت امکان کاناپه تخت شو یا تشک در نظر گرفته شده است. بیشتر اتاق‌ها سرویس بهداشتی فرنگی و برخی اتاق‌ها سرویس بهداشتی ایرانی دارند. در لابی و طبقات سرویس بهداشتی ایرانی نیز تعبیه شده است.

نقاط قوت
  • فاصله 5 دقیقه‌ای تا حرم
  • رایگان بودن اقامت برای کودکان کمتر از 5 سال
  • پارکینگ رایگان
  •  اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها (100 مگابایت)
نقاط ضعف
  • نداشتن سرویس بهداشتی ایرانی در تمام اتاق‌ها

نحوه رزرو

امکانات برای سرو غذا

هتل نور مشهد دارای رستوران، کافی‌شاپ و رستوران سنتی است. تنوع غذایی بالا از ویژگی‌های اصلی رستوران‌های هتل است. در سفره‌خانه سنتی هتل با تخت‌های زیبا و محیط دنج و آرامش، لحظات خوشی را سپری خواهید کرد. می‌توانید برای صرف غذا به رستوران‌ها، کافه‌ها و فست فودهای نزدیک هتل هم بروید.

امکانات برای خرید سوغاتی

برای خرید سوغاتی می‌توانید به بازار رضا در نزدیکی هتل نور مشهد بروید. همچنین مرکز خرید زیست خاور، برج تجاری آلتون، مجتمع تجاری پروما، پاساژ آرمان و دیگر مراکز خرید مشهد در نزدیکی هتل قرار دارند.

قوانین و نکات
پذیرش خانم مجرد با مدارک شناسایی
پذیرش زوج‌ها با شناسنامه یا صیغه نامه رسمی با مهر برجسته (پذیرش با صیغه نامه در صورت ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان‌پذیر است.)

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

حمیده قاسمی هستم فارغ تحصیل دانشگاه تهران. چیزیکه باعث شد به نوشتن در وب علاقمند شم علاقه ذاتی من به سرچ کردن و به اشتراک گذاشتنشه. از ادیت تفریحی صفحات ویکیپدیای فارسی و انگلیسی شروع کردم و بعد از یک مدت اینکار رو بصورت حرفه‌ای دنبال کردم. الان درزمینه تولید محتوا بصورت فری‌لنس با شرکت ها همکاری دارم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 5 2 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.