هتل نگین نور

20 آذر، 1398
20 آذر، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
فقط آدم‌های بد عنق و کج سلیقه هیجان مفرح دریاکنار را در ایام تعطیلات فراموش می‌کنند و کنج خانه، جلوی تلویزیون دمق می‌مانند. هتل نگین نور، اقامتگاهی زیبا در جوار دریای خزر است که گزینه‌ی مناسبی برای اقامت مسافران شمال است. این اقامتگاه در سال 1393 به بهره‌برداری رسید و چون به ساحل خزر و پارک جنگلی نور نزدیک است، اقامت مناسبی برای سفر به شمال محسوب می‌شود. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.
آدرس:
مازندران، شهر نور، خیابان امام خمینی، رو به روی ایران خودرو، هتل ساحلی نگین
راه_دسترسی:
این اقامتگاه پس از ایستگاه پمپ گاز و مسیر اتصالی بلوار پژوهش به خیابان امام خمینی و در کرانه آب‌های نیلگون خزر واقع شده است. محل هتل در حاشیه ساحلی نزدیک به جاده محمودآباد به نور (مسیر آسفالته جاده دو بانده امام خمینی) می‌باشد. پیشنهاد ما به شما استفاده از وسایل نقلیه شخصی نظیر خودروهای سواری یا تاکسی‌ها، جهت دسترسی به محل دقیق هتل می‌باشد. زیرا هم از طبیعت میان راهی لذت فراوان می‌برید و هم باید قید وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس‌های شهری را در مسیرهای میان شهری زد. اگر بخواهید از سمت آمل به محل اقامت ملحق شوید باید از طریق بزرگراه محمودآباد-نور که در نهایت مسیر به جاده امام خمینی متصل می‌شود اقدام به حرکت کنید.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی اقامتگاه  

هتل نگین نور، هتلی سه ستاره است. این اقامتگاه‌ 24 واحد اجاره‌ای دارد که طبقات اول و دوم هتل را به خود اختصاص داده. لازم به ذکر است که آسانسور موجود در هتل، عبور و مرور و دستیابی به طبقات فوق را برای معلولین ویلچری و سالمندان و سایر مسافرین هموار کرده است. از امکانات تفریحی ورزشی این مجموعه اقامتی می‌توان استخر و سالن بدنسازی را نام برد. همچین واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های دو نفره (با یک تخت دو نفره و امکانات کامل)، اتاق‌های سه نفره (با یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره و امکانات ذکر شده)، اتاق‌های چهار نفره (با دو تخت دو نفره و امکانات کامل رفاهی) می‌باشد که دارای سرویس ‌بهداشتی و سرویس چای و نسکافه رایگان برای میهمانان گرامی است.
نقاط قوت
  • دارای ساحل اختصاصی با جت اسکی
  • دارای سالن بیلیارد و بدنسازی و استخر برای تفریح عموم مسافران
  • پوشش اینترنت مجانی بی‌سیم در اتا‌ق‌ها و لابی
  • اقامت رایگان برای کودکان زیر 2 سال و نیم‌بها برای 2-5 سال
  • پارکینگ رایگان غیر مسقف با ظرفیت بالا
نقاط ضعف
  • نداشتن چشم‌انداز رو به دریا


نحوه رزرو

امکانات برای سرو غذا

پخت و پز در واحدهای اقامتی هتل نگین نور به طور کلی ممنوع می‌باشد اما وعده‌های صبحانه رایگان هتل را می‌توانید در کافی‌شاپ این مجموعه نوش جان کنید. کافی‌شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 50 نفر از ساعت 9 صبح الی 11 شب آماده پذیرایی از شما است. همچنین سرویس رایگان چای و نسکافه در هتل برای همه مسافرین مهیا می‌باشد.

امکانات برای خرید سوغاتی

 اگر برای خرید برنامه‌ای دارید وجود فروشگاه‌های معتبر و برند در اطراف هتل گزینه مناسبی برای خرید است از جمله فروشگاه ایران کتان که می‌توانید در تنوع اجناس آن خریدهای خود را به راحتی انجام دهید. اما اگر به فکر سوغاتی‌های اعلای مازندرانی به عنوان یادگاری‌ بومی این مناطق هستید به یاد داشته باشید که در آمل و محمودآباد مراکز خرید و فروشگاه‌های محلی متعددی برای سوغاتی وجود دارد. از اقلام صنایع دستی، جاجیمچه‌های رنگی فروشگاه‌های محلی و ظروف سفالی رنگارنگی که جلوه مطبوعی برای دکور دارند، گزینه‌های مناسبی برای خرید می‌باشند و از خوراکیجات محلی مازندران می‌توان به انواع گوناگونی اشاره کرد. از عسل کوهی و انواع ترشی‌ها گرفته تا شیرینی‌هایی مانند قماق.
قوانین و نکات
 هزینه برای اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان، بین 2 تا 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بهاست.
 پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی نامه از اداره اماکن، کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.
استعمال دخانیات در واحدهای اقامتی این هتل ممنوع می‌باشد .


آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

استخر سرپوشیده
اینترنت در اتاق
پارکینگ
تلویزیون در اتاق
سیستم گرمایش و سرمایش
مینی بار با هزینه
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)
امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.