رستوران و خونه باغ یارماشالله

18 اسفند، 1400
18 اسفند، 1400
مدت مطالعه :
قصد سفر به بندرانزلی دارید و سراغ یک رستوران خوب می‌گردید که فضای جالبی هم داشته باشد؟ رستوران و خونه باغ یارماشالله با فضایی تلفیقی و منوی متنوع، انتخاب خوبی برای گردشگران بندر انزلی است. اگر دلتان می‌خواهد بیشتر با محیط داخلی و غذاهای این رستوران آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

فضای رستوران باغ یار ماشالله
با این‌که رستوران خونه باغ یار ماشالله تازه تاسیس است و در تاریخ 31 مرداد سال 1398 تأسیس شده، اما بنای آن حکایت از سالیان دور دارد. قدمت ساختمان این رستوران به بیش از 100 سال قبل برمی‌گردد و نکته‌ی جالب، طراحی خاص دکوراسیون این رستوران است که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. 
فضای رستوران تلفیقی از فضای سنتی و مدرن با چشم اندازی زیبا و حوض آبی است. با ورود به ساختمان حس خانه‌های نوستالژیک که با سبک مدرن تلفیق شده است را لمس می‌کنید. 
رستوران هم فضای باز دارد و هم فضای سربسته، بنابراین می‌توانید بسته به سلیقه‌ی خود از هر یک از این فضاها استفاده کنید. میز و صندلی‌های این رستوران چوبی از نوع لهستانی و کف سالن هم چوبی است که هنگام راه رفتن حس خوبی ایجاد می‌کند.
زیبایی‌های معماری این رستوران از همان کوچه ورودی شروع می‌شود. این رستوران در انتهای کوچه‌ای  دنج به طول 30 متر قرار گرفته که از دو طرف با گیاه خیزران (بامبو) محصور شده و کف آن نیز سنگ فرش می‌باشد. حیاط رستوران مملوء از درختان نارنج، لیمو و شب بو است که در کنار صدای فواره حوض، شمعدانی‌ها و پنجره‌های چوبی ساختمان، حسی دلنشین به میهمانان خود القا می‌کند.

غذاهای رستوران باغ یار ماشالله
منوی رستوران یار ماشالله تنوع زیادی دارد، از غذاهای ایرانی گرفته تا فرنگی و حتی محلی گیلان. مواد غذایی این رستوران به‌روز است و این را مشتریان پر و پاقرصش می‌توانند تأیید کنند. در این رستوران انواع کباب و غذاهای گیلانی سرو می‌شود که از ما می‌شنوید، حتما کباب ترش و سینی گیلانی این رستوران را امتحان کنید. غذاهای این رستوران از نظر رنج قیمت، جزء رستوران‌های متوسط به بالا رده‌بندی می‌شود که با کیفیت غذا، خدمات و فضای آن همخوانی دارد.
این رستوران قابلیت پذیرایی از جشن‌ها و دورهمی‌های شما را هم دارد. بنابراین اگر دوست دارید یک مهمانی جذاب در فضایی شیک و با غذاهای خوشمزه داشته باشید، حتما به خونه باغ یار ماشالله سر بزنید.

راه‌های ارتباطی رستوران خونه باغ یار ماشالله
این رستوران در خیابان طالقانی و کوچه سنایی قرار گرفته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر یا رزرو هم می‌توانید با رستوران تماس بگیرید و موارد مورد نظر را قبل از رفتن چک کنید.
آدرس: بندرانزلی ، غازیان، روبه رو آتش نشانی، خیابان سنایی
شماره تماس: 01344442321

برچسب(ها)
امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 2.1 7 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.