وقت سفارت امریکا در قطر (مراحل، مدارک، آدرس سفارت، تور)

8 مهر، 1403
9 مهر، 1403
مدت مطالعه :
هر سال افراد زیادی به ایالت متحده آمریکا سفر می‌کنند. برخی برای بازدید از شهرهای آمریکا به آن‌جا می‌روند و برخی برای کار و بعضی برای تحصیل و مهاجرت، اما در همه این افراد که به دلایل مختلف به آمریکا می‌روند، یک دغدغه مهم وجود دارد: وقت سفارت آمریکا! در این مطلب می‌خواهیم درباره گرفتن وقت سفارت امریکا در قطر بگوییم و تمام مسایلی که باید در این‌باره بدانید را بازگو کنیم. با سایت اسمارتیز همراه باشید.

نحوه گرفتن وقت سفارت آمریکا چگونه است؟

افرادی که دوست دارند ویزا یا پاسپورت آمریکا را بگیرند باید یک مصاحبه حضوری را در سفارت آمریکا انجام دهند تا سفارت درباره‌ی پرونده آن‌ها تصمیم بگیرد. سالیان سال است که آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد و ایرانی‌ها باید به یکی از کشورهای اطراف مانند ارمنستان، عمان، امارات یا قطر بروند تا مصاحبه حضوری خود راانجام دهند.
سفارت آمریکا در قطر
به دو صورت می‌توانید وقت سفارت آمریکا بگیرید، خودتان از سایت کنسولگری آمریکا اقدام به دریافت وقت کنید یا از طریق آژانس‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند اقدام کنید. نحوه گرفتن وقت سفارت ایالات متحده آمریکا شاید در نگاه اول آسان باشد، اما هنگامی که اقدام می‌کنید ممکن است نکاتی را از جای بیاندازید که در تصمیم آن‌ها نقش مهمی داشته باشد، به همین دلیل بهتر است از آژانس‌های معتبری که تجربه کافی در این زمینه دارند، کمک بگیرید تا خیالتان از بابت برخی دردسرها و استرس‌های موجود راحت باشد. 

مراحل تعیین وقت سفارت آمریکا چگونه است؟

تعیین وقت سفارت آمریکا بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد اما بهتر است با مراحل وقت گرفتن آشنا شوید و هر مرحله را با دقت انجام دهید تا خللی در پروسه اخذ ویزا یا پاسپورت آمریکا ایجاد نشود.
مرحله اول: پرکردن فرم DS-160
فرم DS-160 یک فرم آنلاین است که با مراجعه به سایت CEAC می‌توانید آن را پر کنید. پس از پر کردن با دقت این فرم کدی به شما تعلق خواهد گرفت که حتما آن را یادداشت کرده و نگه دارید.
مرحله دوم: انتخاب محل سفارت آمریکا
در این مرحله باید کشور مورد نظر خود را برای مصاحبه حضوری آمریکا انتخاب کنید تا در وقت تعیین شده در سفارت آمریکا آن کشور حاضر شوید. معمولا ایرانیان سفارت قطر را برای این کار انتخاب می‌کنند، زیرا کشور قطر خدماتی همچون تورهای Stop Over، تورهای ترانزیت و ... برای اقامت کوتاه در قطر دارد که بسیار به صرفه است. همچنین ممکن است پروسه اخذ ویزا آمریکا شما در این کشور سریعتر انجام شود و کمتر انتظار بکشید.
مرحله سوم: پرداخت هزینه ویزا آمریکا
در این مرحله باید هزینه ویزای خود را به صورت آنلاین بپردازید. هزینه ویزا آمریکا کاملا بستگی به نوع ویزا انتخابی و خدمات درخواستی شما دارد.
مرحله چهارم: تعیین وقت سفارت آمریکا
پس از پرداخت هزینه‌های مربوط، به سایت تعیین وقت سفارت آمریکا بروید و با استفاده از کد فرم DS-160 که قبلا گرفتید، وقت مصاحبه را تعیین کنید. بهتر است اولین وقتی که آزاد است را بگیرید، اما می‌توانید هر زمانی که برایتان مقدور است به صورت حضوری در سفارت حاضر باشید را انتخاب کنید.

سفارت آمریکا در دوحه قطر

سفارت آمریکا در پایتخت قطر در منطقه‌ای امن قرار گرفته است و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. تمامی سفارت‌های آمریکا در سراسر جهان روی تعیین وقت قبلی برای سفارت بسیار حساسیت دارند، پس اگر شما برای مصاحبه حضوری خود کشور قطر را انتخاب کردید بهتر است از قبل تعیین وقت کرده باشید. ایرانیانی که قصد گرفتن ویزای غیر مهاجرتی آمریکا را دارند، به چندین دلیل کشور قطر را انتخاب می‌کنند که در زیر برخی از این دلایل را بازگو می‌کنیم:
  • نزدیکی به ایران و سهولت در سفر
  • هزینه نسبتا کمتر نسبت به دیگر کشورها
  • سریعتر انجام شدن پروسه ویزا
  • وجود تورهای کوتاه مدت سفر به قطر با قیمت ارزان
سفارت آمریکا در دوحه

آدرس سفارت آمریکا در قطر

در زیر اطلاعات سفارت آمریکا در قطر از قبیل وب‌سایت، لوکیشن، شماره تماس، ساعت کاری و ایمیل آمده است:
  • سایت:کلیک کنید
  • آدرس: U.S. Embassy Al-Luqta District, 22nd February Street, P.O. Box 2399 Doha, Qatar
  • شماره تماس: 974.44966729+
  • ساعات کاری سفارت: یکشنبه تا پنجشنبه از 8 صبح تا 4 و 30 بعد از ظهر

وقت سفارت آمریکا در قطر با مرایا تورز

مرایا تورز از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات سفر و گردشگری قطر است که با تخصص در اخذ وقت ویزا سفارت آمریکا در قطر به متقاضیان ایرانی کمک می‌کند تا به راحتی و بدون دغدغه‌های مرتبط با پیچیدگی‌های روند اخذ ویزا، مراحل اداری تعیین وقت سفارت آمریکا خود را طی کنند. دفتر این شرکت در کشور قطر است، و با داشتن تیمی از متخصصان مجرب و آگاه به قوانین مهاجرتی و الزامات کنسولگری آمریکا در قطر، توانسته است، فرآیند اخذ وقت ویزا را برای متقاضیان بهینه و سریع‌تر کند.
خدمات مرایا تورز شامل رزرو وقت مصاحبه سفارت آمریکا در دوحه قطر، تهیه مدارک لازم و ارائه راهنمایی‌های کامل برای انجام موفقیت‌آمیز مراحل ویزا است. همچنین مرایا تورز متخصص اجرای تورهای کوتاه مدت و بلند مدت قطر است که متقاضیان می‌توانند با رزرو این تورها سفر خوبی هم برای مصاحبه حضوری سفارت آمریکا و هم برای گردش در قطر داشته باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تعیین وقت سفارت آمریکا در قطر و اپتورهای قطر با مشاوران مرایا تورز تماس بگیرید.

تماس در واتس اپ

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.